mohem mohem .

mohem

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

r1_uq12.jpg

يكي از ساده‌ترين و اقتصادي‌ترين روش‌هاي توليد لوازم پلاستيكي، استفاده از دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك است. مواد اوليه اين دستگاه‌ها، گرانول است كه نوعي پليمر ريزدانه مي‌باشد و از مواد مختلفي مانند پلي پروپيلن ساخته مي‌شود. شما با خريد انواع گرانول از مراكز معتبر و استفاده‌ي آن‌ در دستگاه تزريق پلاستيك مي‌توانيد انواع لوازم و محصولات پلاستيكي را در تيراژ بالا توليد كنيد.

بررسي‌هاي ما نشان داده است كه گرانول‌ و كيفيت آن‌ تاثير قابل توجهي روي محصول نهايي دارد. به همين دليل، براي خريد انواع گرانول بايد نكات مربوط به آن را رعايت كرده و از شركت‌هايي خريد كنيم كه تجربه و سابقه درخشاني در توليد گرانول بازيافتي پ پ دارند.

در اين مقاله قرار است كمي در مورد گرانول PP بازيافتي و مراحل توليد آن صحبت كرده و در آخر بهترين شركت توليد كننده انواع گرانول بازيافتي پ پ را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

گرانول بازيافتي پ پ چيست و چه كاربردي دارد؟

گرانول‌ها را معمولاً از مواد پليمري مانند پلي پروپيلن يا پ پ مي‌سازند كه داراي استحكام مناسبي است. همچنين، مقاومت اين پليمرها در برابر ضربه نيز بسيار خوب بوده و براي محصولات پلاستيكي بهترين گزينه هستند. اين گرانول‌ها را در ابعاد كوچك توليد مي‌كنند تا به راحتي بتوان آن‌ها درون قالب ريخت و عمليات تزريق پلاستيك را انجام داد.

لازم به ذكر است كه براي خريد انواع گرانول بهتر است از نوع بازيافتي آن استفاده كنيم؛ چراكه قيمت كمتري داشته و از نظر خواص مكانيكي و شيميايي نيز تفاوت چنداني با گرانول‌هاي دست اول ندارد. علاوه بر آن، استفاده از انواع پليمرهاي بازيافتي منجر به حفظ محيط زيست و صرفه جويي در مصارف و هزينه‌ها مي‌شود.

گرانول پلي پروپيلن بازيافتي چگونه توليد مي‌شود؟

روش توليد گرانول بازيافتي با ساير گرانول‌ها كمي متفاوت است؛ زيرا براي توليد آن‌ها بايد از پلاستيك‌هاي ضايعاتي استفاده كرد. به طور كلي مراحل توليد گرانول بازيافتي PP تاثير فراواني روي خريد انواع گرانول دارد. در ادامه با اين مراحل بيشتر آشنا مي‌شويم.

اولين مرحله‌ي توليد گرانول بازيافتي، جمع‌آوري پليمرها و جداسازي آن‌ها است. به عنوان مثال اگر بخواهيم گرانول پلي پروپيلن توليد كنيم بايد ساير پلاستيك‌ها را جدا كرده و از مخلوط شدن آن‌ها جلوگيري كنيم. پس از آن عمليات شستشو را انجام داده تا ناخالصي‌ها نيز جدا شوند. در مرحله بعد، پلاستيك‌ها را ذوب كرده و به حالت خميري در مي‌آوريم تا وارد دستگاه اكسترود شوند. در آخر، سرمايش گرانول‌ها و برش آن‌ها به قطعات ريز انجام شده و وارد مرحله آزمايش كيفي مي‌شوند. به همين راحتي!

 

خريد انواع گرانول با قيمت مناسب از پارس صنعت

شركت پارس صنعت به عنوان يكي از قديمي‌ترين شركت‌هاي توليد كننده گرانول و دستگاه‌هاي مربوطه مي‌تواند بهترين گزينه براي خريد انواع گرانول باشد. از جمله ويژگي‌هاي گرانول توليد شده در پارس صنعت مي‌توان به استحكام بالا، درخشندگي عالي، مقاومت به ضربه مناسب، چگالي استاندارد و قيمت مناسب اشاره كرد.

 در حقيقت، استفاده از تجهيزات مدرن و متخصصان حرفه‌اي و كارآزموده در پارس صنعت سبب شده است كه محصولات اين شركت از نظر كيفيت در سطح بالايي قرار بگيرند. شما نيز براي خريد انواع گرانول بازيافتي پ پ مي‌توانيد با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد....

 

aftabir.com/reportages/view/1980/براي-خريد-انواع-گرانول-به-چه-مواردي-بايد-توجه-كنيم-راهنماي-خريد-گرانول


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۲۸ توسط:sam موضوع:

بازي Watch Dogs: Legion بيشتر بشناسيد

بازي Watch Dogs: Legion بيشتر بشناسيد:

بازي Watch Dogs: Legion يك بازي ويديويي در ژانر اكشن ماجراجويي است كه توسط استوديو بازيسازي Ubisoft Toronto در دست ساخت بوده و كمپاني يوبيسافت آن را منتشر خواهد كرد. Ratchet & Clank 2016 در واقع نسخه بازسازي شده عنواني با همين نام است كه در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. Ratchet & Clank علاوه در عين اكشن بودن، بازي كم خشونتي است و ميتواند آپشن خوبي براي كودكان حداقل بالاي ۷ سال باشد. خب Ratchet & Clank يك شوتر نسبتا سخت است كه البته اين روزها كودكان خيلي خوب از عهده چنين سختيها و چالشهايي برمي آيند. به عنوان يك بازي كه به صورت سالانه عرضه ميشود، بله Just Dance خيلي معروفتر از اينها بايد باشد ولي خب همان طور كه اشاره شد، نميتوان كتمان كرد كه اين بازي، يك بازي خاص منظوره است. اين مجموعه چند سالي انحصاري سوني بود و بعدا براي پلتفرمهاي مختلف عرضه شد. در اين بازي حدودا ۲۰ موزيك از خوانندگان معروف با سبكهاي متفاوت گنجانده شده كه برخي از آنها موزيكهاي روز و مربوط به سال ۲۰۱۸ يا ۲۰۱۷ هستند و براي تنوع هم كه شده، چند مورد از آهنگهاي دهه ۸۰ و ۹۰ ميلادي هم در بازي قرار داده شدهاند. شما دوستان عزيز ميتوانيد براي خريد بازي ps5 به سايت هاي معتبر مراجعه كنيد. خبر خوب اين است كه شما همچنين ميتوانيد از درايوهاي سخت داخلي و SSD با اتصال آنها به پورت USB استفاده كنيد اما همان زمان بارگذاري سريعي كه از SSD داخلي دريافت ميكنيد تجربه نخواهيد كرد. بازي از هفت بخش تقسيم شده است كه بازيكن با استفاده از قدرت افسانهاي خدايان ميتوانند دشمنان خود را شكست دهند. استفاده از شخصيتهاي نه چندان جدي، پس زمينههاي شاد و دوست داشتني، پردازش رنگ محيط و همچنين موسيقيهاي شنيدني سبب ميشوند تا يك كودك بتواند از اين بازي لذت ببرد بدون اين كه به لحاظ رواني متوجه آسيبي باشد. در نقش يك خلبان كه در سيارهاي ناشناخته گير افتاده و با موجودات فضايي دست و پنجه نرم ميكند، يكي از بهترين بازي هاي PS5 را تجربه ميكنيد. در اين بازي، بازيكنان در نقش مايلز مورالس قرار ميگيرند. عنواني كه نوامبر امسال راهي بازار خواهد شد و اين بار براي گوگل استيديا نيز در دسترس قرار خواهد گرفت. اين بازي شاما راليهايي نمادين در كنيا، نيوزلند و ژاپن خواهد بود و اولين بازي سبك رالي است كه براي كنسولهاي نسل بعد تاييد شده است. همه شخصيت ها سلاح هاي مختلف ، سبك هاي مختلف حمله و ابرقدرت هاي مختلفي دارند.

PES همچنان در صدر بازي هاي دنيا

اگر PES 2021 رو جزو بهترين بازي هاي پلي استيشن 5 نمي آورديم، قطعا خيلي از گيمر ها و بخصوص پس باز ها ناراحت مي شدند. ركورد سريع ترين ميزان فروش كنسول بازي در آمريكا هنوز هم متعلق به پلي استيشن 5 است. اين بازي به طور انحصاري تنها براي پلي استيشن 4 ارائه شده و در هر سالي كه به بازار عرضه ميشود، ركورد فروش را ميزند. در مرحله بعدي ازشما خواسته ميشود كه دسته پلي استيشن 4 يا 5 خود را با استفاده از بلوتوث به گوشي متصل كنيد. اين امر حتي از انيميشنهاي بازي زودتر اتفاق ميافتد.حتي هر حركت از جمله راه رفتن روي سقف ساختمانها، افتادن در برف، دويدن و مخفي كاري نيز با واكنشي ويژه از طرف دسته مواجه ميشود. گادفال به جرات بهترين بازي براي ps5 در سبك looter-shooter است كه با شمشير هايي بزرگ در يك دنياي فانتزي و جادويي به جمع آوري غنايم و نبرد هاي خونين ميپردازيد. بنابراين بايد منتظر بازيهاي جديد و هيجان انگيز اين كنسول در سالهاي بعدي باشيم

بازي Demon’s Souls همچنان پيشرو

ساكنان يكي از اين مناطق،شرق هارلم ، ماهها است كه از قطع شدن جريان برق ابراز نااميدي كردهاند و تاكنون راه حل دائمي ندارند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند تا بازي Demon’s Souls بتواند جايگاهي در بين بهترين بازي هاي PS5 پيدا كند. در اين مقاله از رسانه پليرشاپ مگ، قصد داريم بهترين بازي هاي PS5 را معرفي و بررسي كنيم. لحظه به لحظه اين بازي سرشار از شادي و عشق است و همين محيط جذاب، اين بازي را تبديل به يكي از بهترين بازي هاي PS5 كرده است. كل داستان در جزيره «بلك ريف» رخ مي دهد و به نوعي مي توان گفت او در اين جزيره زنداني است. God of War به لطف يك داستان منسجم و شخصي تر درباره پدران و پسران و مبارزات روشمند، اين مجموعه را به اوج مي برد و هنوز هم سبكي را كه فرانچايز با آن شناخته شده است، حفظ ميكند.   در نسخه هاي قبلي مجموعه بازيهاي اساسينز كريد، شاهد دورههاي تاريخي مختلفي بوديم. طبق صحبت سازندگان بازي، نسخه هشتم اين مجموعه مانند نسخه هفتم از زاويه ديد اول شخص است و ادامه داستان ايتن (Ethan) را روايت مي كند. با توجه به فضاي داخلي هارد پرسرعت پي اس 5، ميتوان بين 6 تا 10 عنوان از انواع بازي پلي استيشن 5 يا پلي استيشن 4 را بر روي هارد منتقل كرد و در 2 حالت آنلاين (با امكان اتصال پي اس 5 به اينترنت) و يا آفلاين ( در اين حالت نبايد به هيچ وجه به اينترنت متصل شد) از بازي ها لذت برد. دليل اين كار كامل مشخص مي باشد كه چون بازي ها به صورت هكي است ، پس از اتصال به اينترنت ، شركت سوني به سرعت اين هك را شناسايي مي كند و بازي ها دستگاه قفل مي شد. در اين نسخه شاهد بازگشت يكي از شخصيتهاي محبوب اين سري يعني كريس ردفيلد هستيم اما به نظر ميرسد برخلاف گذشته، در اين قسمت او قهرمان هميشگي نخواهد بود.

بازي Rocket League

Rocket League يكي از منحصر به فردترين و اعتياد آورترين بازي هاي اتومبيلراني است كه مي توانيد در PS5 خود انجام دهيد. با اين حال، آنچه كه بازي را منحصر به فرد مي كند، شخصيت هاي بازي است. آنچه باعث منحصر به فرد شدن و اعتياد آورتر شدن بازي مي شود پيچ و تاب هاي آن مانند سيستم Gulag است. گرافيك فني و داستانسرايي اين بازي شگفت انگيز است و علاقهمندان به بازيهاي جهان باز بايد آن را تجربه كنند. با اين وجود، آنچه Returnal را به عنوان شگفت انگيز تبديل مي كند، المان هاي روگ لايك آن است كه لازمه آن شكست به دفعات زياد در گيم پلي و آغاز مجدد بازي است. ستارگان اين نمايش با پوشيدن لباسهاي رنگارنگ خود و استفاده ار توانايي هاي ويژه اي كه در اختيار دارند در سرزميني عجيب و راز آلود به ماجراجويي ميپردازند. نظرات بسيار مثبتي راجع به اين بازي وجود دارد كه گرافيك، گيم پلي و داستان اين بازي را تحسين ميكنند. گيم پلي بازي ممكن است آسان به نظر برسد، اما با پيشرفت شما چالش برانگيز مي شود.

بازي Fantasy Strike

Fantasy Strike  يكي ديگر از بهترين بازي هاي مبارزه اي كلاسيك است كه مي توانيد به صورت رايگان در كنسول PS5 خود بازي كنيد. اين بازي بهترين گزينه براي تجربه كردن قتلهاي حرفهاي خواهد بود و از آنجا كه تمامي مكانهاي بازي هاي هيتمن دو و يك نيز قابل انتقال به اين بازي هستند ميتوانيد هر سه بازي را در يك بازي تجربه كنيد. خوبي اين بازي اين است كه تقريباً هر شخصيتي در بازي آزاد است. خوبي بازي اين است كه به شما امكان مي دهد تا با ۱۵۰ بازيكن به يك ميدان جنگ برويد . نكته: اگر قصد داريد بازي خود را از پلي استيشن 5 به كامپيوتر يا ps4 خود انتقال دهيد بهتر است، از كابل LAN استفاده كنيد تا با مشكل متعدد در بازي ها مانند افت سرعت و لگ روبرو نشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۰۲ توسط:sam موضوع:

CMS دوربين مدار بسته / شبكه بي سيم آنالوگ و ديجيتال

CMS دوربين مدار بسته  / شبكه بي سيم آنالوگ و ديجيتال

 

CMS   دوربين مدار بسته    : نرم افزار CMS نرم افزاريست كه: ميتوان از طريق آن تصوير

چندين دوربين را يك جا مشاهده كرد. در دوربين هاي  مدار بسته آنالوگ شما مي توانيد

از طريق نصب نرم افزار سي ام اس بر روي يك كامپيوتر تصاوير بيش از يك DVR را يكجا

ببينيد. اين قابليت به شما امكان نصب چند DVR در چند محل متفاوت و مشاهده تصاوير

به صورت يكجا را خواهد داد. توجه داشته باشيد كه براي مشاهده تصاوير در نرم افزار

CMS بايدتمام DVR هاي شما از يك برند باشند و نرم افزار سي ام اس نيز مربوط به همان

DVR برند باشد. البته گاهي مي توان  هاي چيني را به علت مشابه بودن سخت افزار روي

يك نرم افزار اضافه كرد. در دوربين هاي شبكه نيز مي توان از طريق نصب نرم افزار CMS

بر روي سرور تصاوير چند دوربين را يكجا ديد. در دوربين هاي شبكه نيز بايد براي ديدن

دوربين ها به صورت يكپارچه دوربين ها از يك برند باشند و يا همه انها Onvif باشند. نرم

افزار هاي CMS در دوربين هاي شبكه معمولا داراي قابليت هاي خاص پردازش تصوير نيز

هستند كه استفاده از انها را بسيار رايج كرده است. توجه داشته باشيد كه هر نرم افزار

CMS قابليت پشتيباني از تعداد محدود از دوربين را دارد. اين تعداد را مي توانيد در

كاتالوگ نرم افزار بخوانيد.

در صورتي كه مي خواهيم امنيت خود را افزايش دهيد به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات شركت

hikvision  هايك ويژن  استفاده كنيد اين شركت بهترين و با كيفيت ترين محصولات بازار ايران را در حال حاضر دارد.

نرم افزار دوربين مدار بسته

اين نرن افزار به شما اجازه ميدهد كه انتقال تصوير دوربين مدار بسته را روي ويندوز خود

در قالب يك نرم افزار به صورت دائمي داشته باشيد. همچنين اين نرم افزار قابليت قرار

دادن تصوير دوربين مدار بسته روي كامپيوتر شما را ايجاد ميكند مثلا اگر شما يك شركت

داشته باشيد و نيز يك انبار كه در مكان هاي متفاوت باشند، تصاوير دوربين هاي مدار

بسته هر دو مكان يا بيشتر را ميتوانيد در كنار هم و روي يك صفحه مانيتور كنيد.

شبكه بي سيم آنالوگ و ديجيتال

براي يك گيرنده راديويي، لغت بي سيم تقريبا قديمي به نظر مي رسد، اين در حالي است كه در انتقال ويدئو از روش بيسيم كاملا جديد محسوب مي شود. رد و بدل كردن عكس هاي ديجيتالي بدين روش و بدون استفاده از كابل و هر گونه سيم الكتريكي تقريبا متداول است و امروزه انتقال داده مابين تجهيزات ارتباطي، از طريق فركانس راديويي، امواج مايكروويو و مادون قرمز، به روشي جهاني مبدل شده است.

تابش الكترومغناطيسي

يك موج انرژي به نام موج راديويي كه يك فرستنده آن را توليد مي كند، شكل پيچيده اي از انرژي است كه شامل هر دو زمينه مغناطيسي و الكتريكي مي شود. با تركيب اين دو، موج راديويي نام ديگري نيز پيدا مي كند: تابش الكترومغناطيسي همواره از گونهاي تابش الكترومغناطيسي براي حمل داده هاي بي سيم استفاده مي شود، كه در ميان آنها، امواج راديويي، امواج مايكروويو و مادون قرمز بيشترين كاربرد را دارند. هم اكنون بسياري سيستم هاي انتقال ويدئو از راه دور و در كاربردهاي امنيتي، در موارد قطع سيستم، مجهز به برقراري ارتباط بي سيم از طريق امواج راديويي، مايكروويو و اتصال دهنده هاي ماهواره اي هستند. از اين ويژگي در سيستم ها، به عنوان پشتيبان بهره مي گيرند كه قادر هستند در مواقعي كه انتقال و ارتباط باسيم دچار اختلال مي شوند، وارد عمل شوند.

بلاياي طبيعي از قبيل توفان، زلزله با سيل، لزوم استفاده از اين گونه سيستمهاي پشتيبان را هنگام قطع ارتباطات زميني، نشان ميدهد. در مواقعي كه مخابره هاي كابلي و شبكه هاي سنتي تلفن غير قابل دسترسي و راه اندازي هستند، ضرورت وجود قابليت هاي ارتباطات بي سيم بيش از پيش حس ميشود.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته

انتقال از طريق امواج راديويي

امواج راديويي اطلاعات حاوي سيگنال هايي را كه مشابه تلگراف از طريق قطع فرآيند انتقال در فواصل معين، به طور مستقيم روي موج كدگذاري شده است و يا اطلاعاتي را كه روي موج حامل سوار مي شود، اين فرآيند مدولاسيون گفته مي شود، حمل مي كند.

با تغيير برخي از خصوصيات موج، مدولاسيون شكل مي گيرد، كه اگر دامنه يا شدت تغيير داده شود، به آن مدولاسيون دامنه يا AM و اگر فركانس موج تغيير كند، به آن مدولاسيون فركانس با FM مي گوييم.

انتقال از طريق امواج مادون قرمز

سيستم هاي ارتباطات داده مادون قرمز از اشعه مادون قرمز براي انتقال داده با پالسهاي نوري بهره مي گيرند. اصطلاح پرتو افكني نيز براي اين نوع انتقال داده به كار مي رود. بدين صورت كه ويدئويي را كه فرستنده روي يك پرتو مادون قرمز سوار كرده است در يك رديف قرار مي گيرد تا به گيرنده كه خروجي آن يك سيگنال ويدئويي تركيبي است، برسد. شرايط آب و هوايي روي عملكرد پرتوهاي مادون قرمز تأثير مي گذارد امواج مادون قرمز با طول موجي بين ??? تا يك ميليون نانومتري در گستره طيف امواج الكترومغناطيسي  بين امواج مايكروويو و نور مرئي قرار مي گيرند. اين امواج، توانايي ارسال سريع داده بين دو نقطه را دارند، اما قادر به حمل اطلاعات با خود نيستند.

انتقال از طريق امواج مايكروويو

به طور عمده در خطوط مخابراتي طي فواصل كوتاه، مانند سيستم هاي تلفني سلولي از امواج مايكروويو استفاده ميشود. اين نوع از امواج الكترومغناطيسي، فركانس بالايي دارند و با ما تقريبي يك ميلي متر تا يك متر، در گستره طيف امواج الكترومغناطيسي بين دسته امواج راديويي و مادون قرمز قرار مي گيرند. مزيتي كه خطوط مايكروويو نسبت به مادون قرمز دارد اين است كه علاوه  بر اين كه عمل انتقال داده را در فواصل دورتري نسبت به مادون قرمز انجام مي دهد، تحت تاثير شرايط آب و هوايي نيز قرار نمي گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۰۸ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت در اصفهان يك صنعت بسيار پر كار مي باشد. در اين زمينه شركت هاي زيادي به رقابت با يك ديگر مي پردازند. يكي از شركت هاي فعال و با سابقه در اين زمينه شركت طراحي سايت وب يار مي باشد. اكنون مي خواهيم خدمات شركت وبيار را براي شما توضيح دهيم. مقاله خود را با يك سوال شروع مي كنيم؟

شركت وبيار چه خدماتي را به شما ارائه مي دهد؟

همان طور كه گفته شد شركت طراحي سايت وب يار بيش از 20 سال است كه در بازار طراحي سايت اصفهان رقابت دارد. اكنون خدماتي كه شركت وبيار به شما ارائه مي كند، بسيار گسترده هستند.اكنون با هم اين خدمات را بررسي مي كنيم.

طراحي سايت اصفهان:

شركت وبياردر زمينه طراحي سايت اصفهان فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهد.اما چگونه؟ وقتي كه يك مشتري به ما مراجعه مي كند،ما با توجه به نياز مشتري براي او يكي از دو گزينه زير را انتخاب مي كنيم:

  • طراحي قالب براي سي ام اس هاي قدرتمندي مثل وردپرس
  • طراحي يك قالب اختصاصي و پنل مديريت اختصاصي براي مشتري

كه با توجه به نياز مشتري يكي از اين دو را به او پيشنهاد مي كنيم.

طراحي فروشگاه اينترنتي اصفهان:

اين خدمت نيز زير مجموعه طراحي سايت اصفهان مي باشد. و خدمات ارائه شده با آن يكي هستند.يعني مشتري مي تواند سي ام اس اختصاصي يا قالب اختصاصي با سي ام اس هاي عمومي را انتخاب كند. در بازار طراحي سايت اصفهان اگر به دنبال قيمت مناسب تر هستيد كار با سي ام اس هاي قدرتمندي نظير وردپرس و ووكامرس را به شما پيشنهاد مي كنيم.اما اگر تعداد محصولات شما بيش از مقداري است كه نميتوانيد با وردپرس،ووكامرس آن ها را مديريت كنيد.پيشنهاد ما به شما استفاده از سي ام اس هاي اختصاصي است كه توسط تيم طراحي سايت وب يار براي شما نوشته شده اند.   طراحي سايت اصفهان

سئو سايت اصفهان:

يكي از خدماتي كه در زمينه طراحي سايت اصفهان رقابت بسيار زيادي در اين زمينه شكل گرفته است،سئو سايت اصفهان مي باشد. تيم سئو فعال در شركت وبيار كه با نام سئويار فعاليت دارد،وظيفه دارد تا سايت شما را به صفحات اول گوگل برساند تا بتوانيد از گوگل ورودي داشته باشيد.تيم سئو يار در زمينه هاي مختلفي مانند:

  • ساخت بكلينك
  • بهينه سازي قالب هاي شما
  • توليد محتوا
  • بهينه سازي ديتا بيس شما

و خدمات ديگري كه مي توانيد به مقاله سئو سايت اصفهان مراجعه كنيد. طراحي سايت اصفهان

خدمات هاستينگ:

يكي از مهم ترين مراحل طراحي سايت اصفهان خريد هاست مي باشد..يكي ديگر از خدمات ارائه شده توسط ما خدمات هاستينگ در اصفهان مي باشد.تيمي كه اين وظيفه را بر عهده دارد تيم هاست يار مي باشد.هاست هاي ارائه شده به مشتريان ما در سرور هاي يك شركت معتبر آلماني قرار داررند. كه اگر شما بخواهيد به صورت مستقين از اين شركت خريداري كنيد هزينه هاي بسيار سنگيني را بايد بپردازيد. اما اگر با تيم هاست يار همكاري كنيد، شما مي تونيد با قيمت بسيار كمتر از هاست هاي پرسرعت برخوردار شويد. طراحي سايت اصفهان

بازاريابي اصفهان:

تيم بازاريابي وبيار خدمات گوناگوني را در اين زمينه به شما ارائه مي دهد. اين خدمات عبارت اند از:

  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال پيامك انبوه در واتساپ
  • ارسال ايميل انبوه

و ديگر خدماتي كه مي توانيد در مقاله افزايش فروش و برندينگ بخوانيد. طراحي سايت اصفهان

ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان:

شركت وبيار در زمينه ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان نيز مي تواند به شما كمك كند. با فعاليت در شبكه هاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام و يوتوب شما مي توانيد ورودي هاي بسيار بالايي به وبسايت خود داشته باشيد.همچنين در زمينه مديريت سايت نيز تعدادي از افراد خبره و متخصص در اين زمينه را به شما معرفي مي كنيم تا به بهترين شكل ممكن سايت شما را مديريت كنند.

طراحي لوگو و ست اداري:

يكي مهم ترين خدمات شركت وبيار در زمينه طراحي سايت اصفهان طراحي لوگو و ست اداري مي باشد. لوگو وبسايت شما نماد كسب و كار شماست. و به وسيله آن شما را مي شناسند. هر چه لوگو ساده تر باشد از جذابيت بيش تري برخوردار است. تيم طراحي لوگو و ست اداري شركت وبيار به شما كمك مي كند تا در عين سادگي لوگو زيبايي را نيز در كنار خود داشته باشد. اين كار برند شما را به يكي از سرشناس ترين برند ها تبديل مي كند.   طراحي سايت اصفهان

كارآموزي طرحي سايت اصفهان:

در مكان هاي مختلف مي شنويد كه خيلي از دانشجويان فارغ التحصيل شده از دانشگاه، بسيار از اين گله مند هستند كه در دوران دانشجويي مطلب مفيدي ياد نميگيرند كه با آن كسب درآمد كنند. ما نيز اين شرايط را درك مي كنيم. تيم طراحي سايت وب يار خبر خوبي را براي شما دارد. ما در تيم طراحي سايت وب يار كارآموز استخدام مي كنيم. به او آموزش مي دهيم و مسير درست ورود به بازار كار صنعت طراحي سايت اصفهان را نشان مي دهيم.براي اطلاعات بيشتر صفحه كارآموزي را مطالعه كنيد.

پكيج هاي آموزشي طراحي سايت اصفهان:

اگر در شهر هاي ديگر حضور داريد و مي خواهيد طراحي سايت را آموزش ببينيد اصلا نگران نباشيد. تيم طراحي سايت وب يار 4 پكيج آموزشي را آماده كرده تا شما را به هدفتان نزديك تر كند. اين پكيج هاي آموزش در زمينه هاي مختلفي همچون:

به شما ارائه مي گردند. و شامل مفيد ترين مطالب موجود در اين زمينه ها مي شوند. اين پكيج ها نتيجه سال ها تجربه مي باشند.پس در حفظ و نگه داري آن كوشا باشيد.

سخن پاياني:

همان طور كه ديديد شركت وبيار علاوه بر طراحي سايت اصفهان خدمات گوناگون و مفيد ديگري را به شما ارائه مي دهد.تا شما بتوانيد بهترين ها را در اختيار داشته باشيد. و لذت فروش 10 و 100 برابري را تجربه كنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت وبيار مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد از طريق واتساپ به شماره پشتيباني پيام ارسال كنيد. در اولين فرصت ممكن جواب شما داده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۸:۰۵ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران!

d2_vu35.jpg

همان‌طور كه مي‌دانيد، زندگي امروز ما آنقدر درگير مسائل و مشكلات ريز و درشت شده است كه در بسياري از مواقع، فقط يك وكيل باتجربه مي‌تواند از حق و حقوق‌مان دفاع كند. وكلاي پايه يك دادگستري به دليل داشتن تخصص بالا و مهارت كافي در پيگيري مسائل حقوقي بهترين گزينه براي ما خواهند بود.

حال اگر اين وكلاي دادگستري امكان ارتباط آنلاين و تلفني نيز داشته باشند، كار ما راحت‌تر خواهد بود. چراكه مي‌توانيم سوالات حقوقي و مشكلات خود را با آن‌ها در ميان گذاشته و مشورت كنيم.

در اين مقاله مي‌خواهيم كمي به موضوع مشاوره آنلاين و تلفني در مازندران بپردازيم و در آخر نيز بهترين وكيل مازندران را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران چه ويژگي‌هايي دارد؟

تجربه نشان داده است كه پيدا كردن يك وكيل خوب براي مشاوره آنلاين كمي دشوار است. به همين دليل، بهتر است با ويژگي‌هاي اين وكلا بيشتر آشنا شويم تا انتخاب هوشمندانه‌تري داشته باشيم. برخي از ويژگي‌هاي بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران عبارت است از:

1- تجربه كافي در وكالت و پيگيري حقوق موكل

اولين نكته‌اي كه براي انتخاب مشاور آنلاين بايد به آن توجه كنيد، تجربه وكيل است. وكلايي كه از تجربه كافي براي حل پرونده‌هاي حقوقي و كيفري برخوردار باشند و كارنامه موفقي از خود بر جاي گذاشته باشند، انتخاب بهتري براي شما خواهند بود.

2- تخصص بالا در زمينه پرونده‌هاي مختلف

همان‌طور كه مي‌دانيد، پرونده‌ها و موضوعات حقوقي بسيار گسترده و متنوع هستند. به همين دليل، تسلط پيدا كردن روي همه‌ي اين موضوعات كاري دشوار است. بهترين مشاور تلفني و آنلاين مازندران به دليل داشتن تخصص كافي در پيگيري انواع پرونده‌ها مي‌تواند كمك بزرگي براي شما باشد. به عنوان مثال، پيگيري پرونده‌هاي خانواده و پرونده‌هاي قتل بايد توسط وكلايي انجام شود كه روي همه‌ي قوانين مرتبط با آن تسلط داشته باشند.

 

3- مورد اعتماد بودن و رازدار بودن

بهترين مشاور آنلاين و تلفني بايد مورد اعتماد شما باشد و از جزئيات پرونده شما سوء استفاده نكند. در حقيقت، يك وكيل حرفه‌اي بايد تمام تلاش خود را انجام دهد تا از موكل خود در برابر اتهامات وارد شده دفاع كرده و از حق او از متهم بستاند. علاوه بر آن، برخي از پرونده‌ها با آبروي افراد ارتباط مستقيمي دارد و بهترين وكيل مازندران بايد راز موكل خود را همواره حفظ نمايد.

4- هزينه مناسب و منصفانه حق الوكاله

گاهي اوقات هزينه وكالت برخي از وكلا آنقدر غير طبيعي و غير منصفانه است كه بسياري از افراد قادر به گرفتن وكيل نيستند. در چنين شرايطي، استفاده از مشاور آنلاين و تلفني بهترين گزينه خواهد بود.

در بخش بعدي با يكي از مجرب‌ترين وكلاي مازندران آشنا مي‌شويم كه سابقه درخشاني در زمينه مشاوره آنلاين و تلفني دارد...

 

دكتر فرهادي؛ بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران

دكتر زين‌العابدين فرهادي يكي از باسابقه‌ترين وكلاي پايه يك دادگستري است كه تاكنون پرونده‌هاي حقوقي و كيفري زيادي را با موفقيت پشت سر گذاشته است. ايشان به دليل تسلط روي قوانين حقوقي و قانون مجازات اسلامي مي‌تواند مشاور خوبي براي شما باشد.

دكتر فرهادي علاوه بر ملاقات حضوري، امكان مشاوره آنلاين و تلفني را نيز فراهم كرده است. به همين دليل، شما نيز مي‌توانيد سوالات حقوقي خود را در كوتاه‌ترين زمان ممكن از ايشان بپرسيد و مشاوره‌هاي حقوقي را به بهترين شكل دريافت نماييد؛ پس منتظرتان هستيم....

 

منبع:

ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/1117374-بهترين-مشاور-آنلاين-تلفني-در-مازندران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۴:۱۲ توسط:sam موضوع:

مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران

مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران

 

براي ارائه خدمات زيبايي در سالن ، تجهيزات اوليه براي هر سالن در دسترس است. برخي از اين دستگاه ها شامل موارد زير است.

 

تجهيزات اداري براي آرايشگري

لازم است براي ضبط جلسات مشتريان و هماهنگي هاي لازم با آنها ، از دستگاه كارت خوان ، تلفن ، تجهيزات اداري اوليه و ميز تحرير براي محل پذيرش استفاده كنيد. مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران.

 

دكوراسيون صندلي و پذيرايي

با طراحي يك دكوراسيون جذاب براي فضاي نشيمن كه متناسب با نماي كلي سالن شما باشد ، مي توانيد مشتريان را به زيبايي سالن جلب كنيد و همچنين مجهز به مبلمان راحت باعث مي شود مشتريان منتظر بمانند تا كتاب بخوانند و چاي بنوشند يا قهوه راحت است.

 

اقلام خرده فروشي يا قفسه محصولات

به راحتي مي توانيد لوازم آرايشي را با قرار دادن آنها روي قفسه نزديك محل پذيرايي تبليغ و بفروشيد. بسته به مدل آرايشگاه خود ، قفسه هاي ديواري ، يك صفحه نمايش رايگان يا يك قفسه در كنار يك ميز مخفي ايجاد كنيد.

 

لباس آرايشگاه

يونيفرم يا پيش بند كشيده مي تواند استايل شما را هماهنگ نگه دارد و لباس هاي روزمره شما را از قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي مورد استفاده در دوره هاي زيبايي محافظت كند. همچنين ممكن است لازم باشد تجهيزات محافظتي مانند دستكش لاتكس را در آرايشگاه تهيه كنيد.

 

تجهيزات شستشوي آرايشگاه

براي شستن حوله و لباس آرايشگاه به ماشين لباسشويي و خشك كن نياز است. مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران.

 

مدل موهاي كوتاه براي آرايشگران

مدل موهاي كوتاه براي آرايشگران

شورت آرايشگري

تيغه

مو سوز

اسپري مو

قيچي پيتا

خشك كن دست

تعدادي شانه و برس

تجهيزات آرايشگري

تايمر

فويل

شلوارهاي زنانه

دستكش

برس رنگ مو

كاسه براي رنگ مو

آب ميوه گيري لوله رنگي

دستمال كاغذي رنگ كنيد

لوازم جانبي مانيكور و پديكور

سوهان

ناخن گير

ضد عفوني كننده

لهستاني (بافر)

عقيم سازي شيشه

قفسه لاك آرايشگري

آرايشگري

شن ل

حوله

آينه دستي

صندلي كودك

انواع پيش بند آرايشگاه

تجهيزات آرايشگري براي خانم ها

تجهيزات آرايشگري

تجهيزات آرايشگري

تجهيزات آرايشگري براي زنان شامل دسته هاي مختلفي است ، به عنوان مثال ، مي توان به تجهيزات لازم براي رنگ مو ، اتاق استراحت ، لوازم جانبي كوتاه ، تجهيزات رنگ آميزي مو ، آرايش مو ، آرايش صورت ، مبلمان و مبلمان مغازه و همچنين تجهيزات مانيكور و پديكور اشاره كرد.

مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران

تجهيزات مورد نياز براي بخش رنگ مو آرايشگاه

آرايشگاه مهمترين وسيله اي است كه براي بخش رنگ مو در آرايشگاه خود نياز داريد. علاوه بر آرايشگري ، سشوار ايستاده و قفسه هايي براي تنظيم رنگ مو از ديگر ابزارهاي مهم مورد استفاده در رنگ مو در آرايشگاه است. آرايشگري كه انتخاب مي كنيد بايد كاملاً راحت باشد و در حين استفاده به گردن و ساير قسمت هاي بدن آسيب نرساند. براي تكميل اين قسمت از آرايشگاه ، همچنين به يك كاسه رنگ مو ، برس رنگ مو ، فويل ، دستكش ، دستمال هاي رنگ آميزي ، رنگ لوله فشار ، كليپس و تايمر نياز داريد.

 

تجهيزات لازم براي مانيكور و پديكور

بخش مانيكور و پديكور يكي از محبوب ترين قسمت هاي هر آرايشگري است. براي اين قسمت از آرايشگاه خود ، به ابزار و تجهيزات مختلفي از جمله صندلي مانيكور ، ميزهاي مانيكور ، صندلي پديكور ، صندلي چرخدار ، صندلي پديكور ، صندلي مشتري ، ضد عفوني كننده ، ضدعفوني كننده شيشه ، صيقل دهنده (بافر) نياز داريد.) ، ماشين اصلاح ، ناخن گير و قفسه نمايش براي لاك ناخن. به ياد داشته باشيد كه صندلي كه مي خريد استانداردهاي لازم را دارد. زيرا ناخن هاي كار شما قرار است ساعت هاي طولاني روي اين صندلي بنشينند. بنابراين ، طراحي صندلي آرايشگري نبايد به گونه اي باشد كه باعث آسيب به بدن شود.

لوازم ارايشگاه مردانه

 

ابزارهاي لازم براي آرايش صورت و مو

براي اينكه اين قسمت از آرايشگاه با ساير سالن هاي زيبايي متفاوت باشد ، لوازم جانبي را ارائه دهيد كه كيفيت عالي دارند. لوازم آرايشي ، صندلي هاي آرايش ، قيچي و پيش بند ، تعدادي شانه و برس ، سشوار ، قيچي پيتا ، فر كننده مو ، اسپري مو و تيغ از جمله ابزار و لوازم مورد نياز قسمت آرايش صورت و مو است.

 

مبلمان و اثاثيه آرايشگري

از جمله وسايلي كه مي تواند بر دكوراسيون و رنگ آميزي صحيح سالن زيبايي شما تأثير بگذارد ، مبلمان و لوازم آرايشگري است. همانطور كه مي دانيد خدمات تراشيدن بخش عمده اي از خدمات سالن هاي زيبايي را تشكيل مي دهد. بنابراين در انتخاب لوازم جانبي اين قسمت از سالن زيبايي خود دقت كنيد. فضاي بزرگ اين قسمت از سالن زيبايي شما را ملزم به تهيه مبلمان مقرون به صرفه براي اين قسمت از فضاي خود مي كند ، مبلمان خريداري شده بايد با تمام دكوراسيون آرايشگاه شما هماهنگي خوبي داشته باشد. ساير موارد موجود در اين بخش شامل يك نماي كلي است. مراكز فروش تجهيزات آرايشگاهي تهران.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۵۹ توسط:sam موضوع:

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون چه دلايلي دارد؟

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

 

تلويزيون شما هم خود به خود خاموش مي شود؟ بعد از چند ثانيه و بي هيچ علتي تلويزيون ناگهان خاموش مي شود؟ از همه بدتر وقتي است كه اين اتفاق زمان ديدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زيادي وجود دارد كه باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي شود. در ادامه مقاله اين موارد را براي پي بردن به دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون و يا دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون بررسي مي كنيم.

اشكالات منبع تغذيه دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون

كمي بررسي امكان دارد به شما كمك كند بفهميد چه چيزي دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ، ال جي، فيليپس و … به صورت ناگهاني و خود به خود است. اول منبع تغذيه را بررسي كنيد. سيم برق به درستي به پريز وصل شده است؟ اتصال شل و يا كابل آسيب ديده و قديمي مي تواند دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون شما باشد. اگر متوجه سيم هاي فرسوده يا مشكل سيم برق تلويزيون خود شديد، وقت آن است كه براي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي خود با سرويس تي وي تماس بگيريد

چرا تلويزيون خودبخود خاموش مي شود؟

وقتي تلويزيون خودبخود خاموش مي شود، يكي از محتمل ترين موردي كه مي توانيد بررسي كنيد، فعال شدن تايمر يا تايمر خواب تلويزيون است. امكان دارد تايمر تلويزيون شما طوري تنظيم شده باشد كه بعد از يك زمان خاص تلويزيون را خاموش كند.

 از گيرنده ديجيتال و يا تلويزيون هاي جانبي ديگر استفاده مي كنيد؟

مطمئن شويد كه گيرنده ديجيتال روشن است و ورودي تلويزيون به درستي براي تلويزيون گيرنده انتخاب شده است.

اگر تلويزيون گيرنده ديجيتال شما روشن است، امكان دارد كابل HDMI، كواكسيل و … يا خود تلويزيون به دليل اشكال سيگنالي براي تلويزيون ارسال نكند.

سيگنال خروجي گيرنده ديجيتال خود را با فشردن دكمه info/guide روي ريموت كنترل آن بررسي كنيد.

اگر بعد از فشردن دكمه info/guide صفحه تلويزيون داده هاي راهنما را نشان مي دهد، اشكال شما ناشي از كابل يا خود گيرنده است.

اگر صفحه تلويزيون شما اطلاعات راهنما را نمايش نمي دهد، مطمئن شويد كه منبع ورودي در تلويزيون با كمك دكمه ورودي در ريموت تلويزيون تغيير مي كند.

اشكالات و سخت افزاري دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون

اگر هيچ كدام از موارد بالا كار نكرد و شما متوجه شديد كه تلويزيون هاي متصل به تلويزيون شما به درستي كار مي كنند و گزينه هاي ريست و به روزرساني را هم امتحان كرده ايد و جواب نگرفتيد، امكان دارد اشكال از خود تلويزيون باشد. امكان دارد مين برد، برد پاور و يا ديگر قطعات تلويزيون شما خراب شده باشند كه بايد براي تعمير آن از يك مركز معتبر مثل سرويس تي وي كمك بگيريد.

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

اگر تلويزيون شما بدون هيچ اشكالي به طور ناگهاني خاموش شود، به احتمال زياد اشكال از سخت افزار است. يكي از دليل هاي رايج اين اشكال خراب شدن برد اصلي تلويزيون است، جايي كه همه اجزاي تلويزيون شما با هم ارتباط مي گيرند و سيگنال را رد و بدل مي كنند. اگر برد اصلي تلويزيون فرسوده يا خراب باشد، تلويزيون بيش از حد گرم مي شود و باعث مي شود كه تلويزيون خود به خود خاموش و روشن شود. تعويض برد اصلي تلويزيون مي يك تعمير پرهزينه و حساس است و بايد توسط متخصصان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلويزيون

علاوه بر برد اصلي، وقتي كه اشكال خاموش شدن تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و … به وجود مي آيد، امكان دارد مشكل از برد پاور تلويزيون شما باشد. در تلويزيون سامسونگ مدل ??F???? و تلويزيون ال جي مدل 42led5600 احتمال دارد دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون از برد پاور آن هم باشد اما براي مطمئن شدن بايد توسط تعميركار بررسي شود.

علاوه بر مواردي كه گفته شد، نوسان برق مي تواند باعث آسيب زدن به برد اصلي، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آي سي ها و ديگر اجزا تلويزيون شما شود. چرا كه تلويزيون هاي جديد با ولتاژ خيلي پاييني كار مي كنند پس با نوسان برق احتمال آسيب رسيدن به قطعات تلويزيون وجود دارد. براي پيشگيري از اين آسيب ها بايد حتما از محافظ برق باكيفيت كمك بگيريد.

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون ال جي ، سامسونگ يا سوني ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي تلويزيون تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير تلويزيون سامسونگ ، سوني و ال جي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات تعويض و تعمير پشتيباني مي كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۱۶ توسط:sam موضوع:

رد روم كجاست ؟

رد روم كجاست ؟

اتاق قرمز” يك وب سايت بر پايه اتفاقات واقعي است كه معمولاً در قسمت “دارك وب” اينترنت توصيف مي شود ، جايي كه مردم مي توانند براي تماشاي يك قتل يا شكنجه پول پرداخت كنند.

 

منظور از  اتاق قرمز يا ردم روم مكاني براي شكنجه و مرگ است. مكاني مخفي در اعماق وب تاريك كه در آن كساني كه ترجيح مي دهند يك سوال اين كار را انجام دهند مي توانند به طور فعال در شكنجه و مرگ يك انسان ديگر شركت كنند. به شركت كنندگان مكان و زمان جمع آوري داده مي شود. آنها براي اين اطلاعات هزينه مي پردازند. اگر قصد شركت در آن را داريد ، بيت كوين زيادي نيز در اين جشن مورد نياز خواهد بود. اين كه فقط پشت خود را بمانيد ، بي صدا تماشا كنيد ، هزينه اضافي نخواهد داشت. در تاريخ و ساعت اعلام شده ، شركت كنندگان در يك URL خاص .onion جمع مي شوند. براي رفتن به آنجا نرم افزارهاي تخصصي مانند مرورگر Tor مورد نياز است. اين "اتاق قرمز" تعيين شده خواهد بود. پس از ورود ، يك فيد مستقيم در مانيتور شما شروع به پخش جرياني مي كند ، هر كجا كه در دنياي واقعي باشيد. روي صفحه ، معمولاً اتاقي با احساس اتاق وجود دارد. در آن قرباني خواهد شد. مرد ، زن ، بزرگسال يا كودك. اين امر به آنچه در اين برنامه آمده است بستگي دارد. آنها معمولاً برهنه هستند ، يا لباس هاي نامناسبي دارند ، به طوري كه همه مناطق در معرض آسيب شكنجه ، كه نقاب دارد ، قابل دسترسي هستند. سپس شركت كنندگان از سراسر جهان درخواست هاي خود را بيان مي كنند و مي گويند آنچه را كه مي خواهند براي قرباني انجام دهند ، بيان مي كنند. از آنجايي كه نتيجه نهايي مرگ است ، هر چيزي به بهاي گزاف پيش مي رود. اين ادامه مي يابد تا زماني كه قرباني در چنين شرايط وحشتناكي به سر مي برد كه بايد اعزام شود ، كشته شود و نمايش تمام شود. صفحه خالي خواهد شد عوامل پليس اينترنت مي گويند اينها فقط حرف و شايعه است. سايرين قاطع هستند كه اشتباه مي كنند يا واقعيت را پنهان مي كنند. آنها تا حدي وجود دارند. من هرگز چيزي نديده ام ، فقط توصيف افرادي را كه خوانده اند بخوانيد. چندي پيش يكي وجود داشت كه توسط بسياري ديده شده بود ، چيزي وحشتناك به نام "Daisy's Destruction". برخي ادعا مي كنند كه اين يك حقه است. ديگران قسم مي خورند كه واقعي است. چه چيزي در اين اتاق قرمز فيلمبرداري شده است؟ من فقط مي توانم سخنان ديگران را به شما بدهم ... «در تخريب ديزي چه اتفاقي مي افتد؟ دادستان ها به دادگاه گفتند كه اسكالي ادعا مي كند ويدئويي را به نام "تخريب ديزي" كارگرداني كرده است كه در آن يك دختر بچه توسط يك زن نقاب زده و برهنه شكنجه مي شود. گفته مي شود اين نشان مي دهد كه دختر بچه توسط پاهاي خود وارونه بسته شده ، مورد آزار جنسي قرار گرفته و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. "Daisy's Destruction چيست؟

منبع: شبكه اجتماعي سوال و جواب يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

PoC يا آداپتور : روشي در تامين انرژي الكتريكي دوربين مدار بسته آنالوگ HD

PoC يا آداپتور : روشي در تامين انرژي الكتريكي دوربين مدار بسته آنالوگ HD

 

يكي از بهترين  مزيتهاي نصب دوربين مداربسته تحت شبكه (IP) داشتن قابليت PoE و عدم نياز به كابل كشي مجزاي برق است. بجاي استفاده از يك كابل مجزا براي انتقال داده ها و كابلي ديگر براي تامين انرژي الكتريكي، يك كابل بتنهايي مي تواند هر دو كار را انجام دهد.

اخيرا در تكنولوژي آنالوگ HD (Analog HD) مواضع رقابتي جالبي در برابر تكنولوژي IP يا همان تجهيزات نظارت تصويري تحت شبكه گرفته شده است. يكي از كمبودها كه علاوه بر آنالوگ HD در آنالوگ SD نيز وجود داشت قابليت PoC يا تامين انرژي الكتريكي از طريق كابل كواكسيال است(در رقابت با PoE در تجهيزات تحت شبكه).

مرور اجمالي

گزارشهايي از چين به گوش مي رسد كه نشان مي دهد شركت Hikvision(هايك ويژن) در حال كار بر روي دوربينهاي مداربسته و ركوردرهايي است كه بتوانند PoC را پشتيباني كنند. هايك ويژن در آمريكا تاييد كرده است كه بزودي محصولاتي از اين دست ارائه خواهد كرد اما جدول زماني خاصي را تعيين نكرده است. از طرفي شركت Techpoint كه خودش ابداعگر تكنولوژي TVI است نيز تاييد كرده است كه در حال كار بر روي طرحي بنيادي و اساسي براي قابليت PoC است. درواقع بيشتر بدنبال راهكاري هستند كه تمام تجهيزات مجزاي سيستم نظارت تصويري را تحت پشتيباني يكپارچه چيپستهاي توليدي خود درآورد.

مزيتها

استفاده از PoC يا تامين انرژي الكتريكي از طريق كابل كواكسيال، براي نصب و راه اندازي سيستمهاي نظارت تصويري جديد بسيار سودمند خواهد بود. برعكس، در سيستمهاي آنالوگ SD كه در حال حاظر از قابليتي مشابه برخوردارند اين قابليت مزيتي بحساب نمي آيد.

با PoC كابلهاي سيامي (Siamese) يا همان كابلهاي داده و انتقال برق كه در يك غلاف همانند تصوير زير توليد مي شوند مي توانند براحتي با كابلهاي ساده RG59 جايگزين شده و بجاي استفاده از كابل سنگين و زوجي Siamese مي توان از همان كابلهاي رايج كواكسيال استفاده كرد.

 

با اينكار عملا نياز به استفاده از آداپتورهاي تامين انرژي برق وجود ندارد و ميتواند هزينه و زمان راه اندازي دوربين مدار بسته را كاهش دهد. تقريبا با حسابي سرانگشتي شايد بشود گفت براي نصب هر دوربين مداربسته نزديك به 75 هزار تومان صرفه جويي هزينه بهمراه خواهد داشت. محاسبه را بر اين اساس انجام دهيد كه مثلا در سيستم نظارت تصويري با 16 دوربين مداربسته و 600 متر كابل كواكسيال(هر دوربين ميانگين 25 تا 30 متر) سر و كار داريد و در اين پروژه مي توان تا حدود يك ميليون تومان هزينه ها را كاهش داد. البته بايد اين را هم در خاطر داشته باشيد كه تجهيزات PoC چقدر مي تواند هزينه داشته باشند.

در مورد كابل بايد گفت كه حذف زوج سيمهاي برق Siamese مي تواند صرفه جويي خوبي بهمراه داشته باشد و براي يك رول 333 متري سيم كواكسيال چيزي در حدود 400 هزارتومان از هزينه ها كاهش مي يابد و كابل RG59 براي اين كار با قيمتي در حدود 300 هزارتومان براحتي قابل استفاده خواهد بود. براي كاري كه مثلا به 600 متر كابل نياز داشته باشد استفاده از PoC تنها براي كابلها 200 تا 250 هزار تومان صرفه جويي به همراه دارد.

 

آداپتور 12-24 VDC هم هزينه جدايي در سيستم PoC خواهد اشت. در يك سيستم نظارت تصويري 16 كانال هزينه تامين انرژي از طريق خريد آداپتور چيزي در حدود 450 هزار تومان خواهد بود و با هزينه هاي نصب و ... مي تواند 300 هزارتومان ديگر خرج داشته باشد. اين قيمتها و هزينه ها در صورتي كه از يك ركوردر با قابليت PoC داخلي استفاده كنيد كاهش خواهد يافت و مانند روش استفاده از سويچ PoE مي تواند بصرفه باشد.

نكته ديگر اين است كه كابل RG59 بايد با اتصالات BNC براي هر يك از تجهيزات آماده شود و هزينه سرباري ندارد و دقيقا عين همان كاري است كه امروزه رايج است. كل زمان راه اندازي براي مثلا نصب 32 اتصال شايد بيش از چند ساعت وقت نخواهد.

براي نصاب دوربين مداربسته اين ويژگي بسيار سودمند است اما انتظار مي رود كه علت اصلي استفاده از تجهيزات و دوربين مدار بسته آنالوگ HD بازهم بدون توجه به اين قابليت به هزينه و قيمت پايين سيستم نظارت تصويري آنالوگ و پيچيدگي كم آن برگردد. حتي در حال حاضر بدون وجود اين قابليت هنوز هم دوربينهاي مداربسته آنالوگ و آنالوگ HD راهكار ارزانقيمت تر بحساب مي آيند.

در هر صورت منافع بيشتري در استفاده از تكنولوژي IP وجود دارد كه شايد يكي از علتها وجود قابليت PoE باشد كه با ايجاد مزيتي رقابتي معادل آن در تكنولوژي آنالوگ HD عملا اين فاصله بين دوربين مداربسته تحت شبكه با دوربين مداربسته آنالوگ HD كاهش مي يابد.

بطور كلي اما و اگرهاي اين موضوع بسيار است ولي مي تواند در صورت تحقق قدم بلندي رو به جلو در جايگاه رقابتي دوربين مدار بسته آنالوگ HD بحساب آيد.

  1. خريد دوربين مدار بسته
  2. نصب دوربين مداربسته
  3. هايك ويژن
  4. دوربين مداربسته هايك ويژن
  5. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  6. دوربين مدار بسته
  7. قيمت دوربين مدار بسته
  8. خريد دوربين مدار بسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۱۲ توسط:sam موضوع:

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

كساني كه به استانبول سفر مي كنند، به دلايل مختلفي اقدام به اجاره آپارتمان مبله  در استانبول مي­كنند، برخي از آنها ممكن است به دنبال دريافت اقامت باشند و برخي ديگر براي كار و تحصيل به اين شهر سفر كرده باشند. لذا تقاضا براي اين نوع آپارتمان مبله ها فراوان است و ما در اين مقاله بيشتر به جزئيات آن پرداخته ايم.

 

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

 

اگر به دنبال اجاره خانه در استانبول به صورت موقتي هستيد پس تا آخر اين مطلب همراه ما باشيد. استانبول يكي از شهرهاي جذاب و توريست پذير است كه همه ساله ميليونها مسافر و جهانگرد از سراسر دنيا به آنجا سفر مي­كنند. از اين رو آپارتمان مبلههاي اجاره اي فراواني در اين شهر براي مسافران در نظر گرفته شده اند كه به صورت كاملا  در اختيار توريست ها قرار مي­گيرند و با توجه به قيمت هاي نجومي هتل ها و نيز محدوديت هاي رفت و آمد و ...، آپارتمان مبله هاي  طرفداران بيشتري دارند.

كساني كه به اين شهر سفر مي كنند، به دلايل مختلفي اقدام به اجاره آپارتمان در سارير استانبول مي­كنند، برخي از آنها ممكن است به دنبال دريافت اقامت باشند و برخي ديگر براي كار و تحصيل به اين شهر سفر كرده باشند. لذا تقاضاهاي فراواني براي اجاره آپارتمان مبله هاي كوچك و بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد.

q1_v3n5.jpg

صفر تا صد اجاره آپارتمان مبله در استانبول

دلايل مختلف اجاره آپارتمان مبله در استانبول توسط گردشگران

 

استانبول از جمله شهرهاي فوق العاده زيبا و ديدني تركيه است كه خيلي از افراد با سفر به اين شهر ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي و كار به آنجا مهاجرت كنند، چرا كه هم موقعيت تجاري مطلوبي در جهان دارد و هم از جاذبه هاي طبيعي و توريستي فوق العاده اي برخوردار است.

اگر مي خواهيد اين شهر را براي كار و زندگي انتخاب كنيد، بهتر است پيش از هر چيزي، تحقيق و تفحصي جهت كسب اطلاعات كافي راجب هزينه اجاره آپارتمان مبله در استانبول و ساير هزينه هاي اين شهر به دست آوريد. به طور كلي استقبال چشمگير افرادي كه مايل هستند اقامت اين كشور را داشته باشند، موجب شده تا بازار خريد و فروش و اجاره هر نوع ملكي از خانه و ويلا گرفته تا آپارتمان مبله  و آپارتمان مبله هاي تك نفره، در استانبول و ساير شهرهاي اين كشور در سال هاي اخير بسيار پر رونق گردد.

قيمت اجاره آپارتمان مبله ساليانه در استانبول

 

قيمت ارزان ترين اجاره آپارتمان مبله در شيشلي استانبول  در اسنيورت تقريبا از 1500 لير در ماه شروع شده و با لوازم از 2000 لير مبالغ گفته شده براي اجاره ساليانه به پرداخت به صورت ماهيانه است. در ساير مناطق اجاره آپارتمان مبله كاملاً متفاوت است  مثلاً در مناطق مركزي استانبول مانند شيشلي يا ماسلاك اجاره آپارتمان مبله بدون لوازم ان شش هزار لير است و با لوازم از هشت هزار لير شروع مي شود. البته گفتني است كه هزينه هاي زندگي در اين شهر لوكس و زيبا، تنها هزينه هاي مربوط به اجاره يا خريد آپارتمان مبله و خانه نيست، بلكه خورد و خوراك، حمل و نقل و ... نيز وجود دارد، اما با يك حساب سرانگشتي مي توان متوجه شد كه هزينه اجاره آپارتمان مبله و ساير هزينه ها در اين شهر نسبت به تهران خودمان بسيار پايينتر است.

 

قيمت اجاره آپارتمان مبله در سارير استانبول بر اساس متراژ، محله، نزديكي به سرويس ها و خدمات شهري و برخي فاكتورهاي ديگر متغير مي باشد. ارزانترين آپارتمان مبله هاي اين شهر در ايلچه‌هاي آرناووت كوي و اسنيورت اجاره داده ميشوند. در اين مناطق عمدتا بناهاي مسكوني نوساز بوده و در كل بافت جديد شهري به شمار مي روند. اصلي ترين دليل پايين بودن اجاره ها در اين مناطق هم دوري از مركز شهر مي باشد. گران قيمت ترين و لوكس ترين آپارتمان مبله هاي اين شهر زيبا و پر طرفدار هم در محله هاي بشيكتاش، باكركوي ، شيشلي، اسكودار و سارير قرار گرفته است. اجاره آپارتمان مبله در اين  مناطق عمدتا ماهانه به بيش از 8000 لير مي‌رسد.

اجاره روزانه هفتگي و ماهيانه آپارتمان مبله در استانبول

 

براي اجاره روزانه آپارتمان مبله در استانبول معمولاً مناطقي مثل تكسيم و يا اسنيورت انتخاب مي شود چون به نسبت به ساير مناطق فراواني آپارتمان مبله بيشتر و قيمت مناسب تر است. قيمت اجاره آپارتمان مبله به صورت روزانه كاملاً وابسته به تاريخ تعداد نفر و مدت اقامت است و همچنين منطقه كه شامل اجاره را انجام دهيد. معمولا اجاره آپارتمان مبله براي يك نفر در منطقه تكسيم به صورت روزانه به شكل ميانگين از شبي 150 ليرشروع مي شود به بالا ولي در صورتي كه شامل مورد زمان بيشتري بخواهيد بمانيد اين هزينه كمتر مي شود و شامل تخفيف  مي باشد. مثلا اگر بخواهيد همين آپارتمان مبله را بصورت يك ماهه اجاره كنيد هزينه آن تقريباً حول و حوش پنج هزار لير مي شود. اما قيمت ها در منطقه غرب استانبول اسنيورت و بيليك دوزو براي آپارتمان مبله ها كمي بالاتر است براي اينكه معمولاً اين آپارتمان مبله ها  نوساز با لوازم شيك قرار هستند و حداقل از شبي ???  لير براي اجاره روزانه آپارتمان مبله مبلغ شروع مي‌شود و براي ماهيانه حداقل 5000  لير مي باشد

 

مزاياي اجاره آپارتمان مبله در استانبول

 

امروزه بسياري از كساني كه به دنبال رونق كسب و كار و تجارت در تركيه هستند، شهر استانبول را براي اين كار انتخاب مي كنند. چرا كه شهري فوق العاده زيبا، مدرن، و اقتصادي براي كار و زندگي در تركيه محسوب مي شود. اين شهر در سال هاي اخير  مقصد اكثر ايرانيان براي گردش و تفريح و نيز شروع كار و تجارت بوده است. در اين كلان شهر با جمعيتي غالب بر ?? ميليون نفر و ميزان گردشگر بالا كه بيشتر آن ها هم قشر جوان هستند، همواره ميزان تقاضا براي اجاره و خريد هر گونه ملك بالاست. بسياري از اين گردشگران با حضور موقت در استانبول به بررسي شرايط كار و زندگي در آن مي پردازند تا اگر مطابق نظرشان بود براي اقامت دائمي در اين شهر اقدام كنند و در اين تايم موقتي اجاره آپارتمان مبله در كاديكوي استانبول بهترين گزينه است.

بهتر است اينگونه بيان كنيم كه چنانچه تركيه به بدن انسان تشبيه شود، استانبول قلب تپنده آن است. اين شهر بزرگترين و مدرن ترين شهر تركيه است كه بسياري از سرمايه گذاران و بازرگانان مشهور و به نام دنيا در آن كسب و كار خود را راه اندازي و رونق بخشيده اند و همه نوع امكاناتي از جمله شعب تمامي برندهاي معروف دنيا مثل برندهاي مشهور پوشاك و لوازم خانگي، شكلات، خودرو و ... در آن حضور فعال دارند. از اين رو استانبول به يكي از بكر ترين و بروز ترين شهرهاي جهان تبديل شده است كه افراد بسياري خواهان سفر به آنجا و حتي كار كردن و گذران زندگي در اين شهر لوكس و زيبا هستند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۱۹ توسط:sam موضوع: