mohem mohem .

mohem

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

 

به طور كلي داشتن گيربكس كامل و حرفه اي براي استفاده در محيط هاي صنعتي ضروري است و براي اين امر بايد برنامه ريزي خاصي داشته باشيد. گيربكس فلاندر ساخت آلمان است و سال هاست كه اين شركت در حال برنامه ريزي براي ساخت آن است.

 

آلمان در حال حاضر بهترين گيربكس ها را توليد و در دسترس عموم قرار مي دهد. نمايندگي گيربكس فلاندر به دليل درخواست هاي زياد براي خريد اين ابزار اين محصولات را در ايران عرضه مي كند. اين نمايندگي بهترين قطعات مربوط به برند فلاندرز را با قيمت و شرايط مناسب ارائه مي دهد.

 

گيربكس كوپلينگ

كاربرد گيربكس فلاندر چيست؟

 

گيربكس هاي فلاندرز زيرمجموعه زيمنس آلمان هستند و به همين دليل بالاترين استانداردهاي ممكن را در ساخت خود دارند. اگر نگاه دقيق تري به گيربكس هاي Flanders بيندازيم متوجه مي شويم كه اين محصول از بسياري جهات در بالاترين كيفيت ممكن قرار دارد.

 

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

 

اين شركت اكثر گيربكس هاي صنعتي را توليد و در اختيار مشتريان خود در سراسر جهان قرار مي دهد. در حال حاضر تعداد زيادي گيربكس فلاندر در ايران موجود است و به متقاضيان فروخته مي شود. با بررسي دقيق اين موضوع مي توان به محبوبيت بالاي اين محصول در بين مديران صنعتي پي برد.

نمايندگي گيربكس فلاندر در ايران

 

گيربكس يا گيربكس به طور كلي وظيفه انتقال نيرو را بر عهده دارد. بر اين اساس اين محصول در ساختار بسياري از اجزاي تجهيزات صنعتي نقش اساسي دارد. انرژي توليد شده توسط منبع مكانيزه بوده و در نهايت در اختيار مصرف كننده سيستم قرار خواهد گرفت.

 

همانطور كه مي بينيد گيربكس فلاندرز نقش بسيار مهمي در اين فرآيند دارد و براي اين كار بايد از بهترين محصول ممكن استفاده كرد. اكنون كه با كاربردهاي اصلي اين ابزار آشنا شديد، حتما در نمايندگي گيربكس صنعتي فلاندر انتخاب خود را انجام دهيد.

فروش قطعات گيربكس فلاندر در نمايندگي

 

گيربكس از چندين قسمت تشكيل شده است كه هر كدام از آن ها اهميت ويژه اي دارند. مهمترين قسمت گيربكس دنده هايي هستند كه ميزان گشتاور خروجي از گيربكس را كنترل مي كنند. تعداد دنده هاي گيربكس بسته به گيربكس متفاوت است.

 

 

گيربكس SEW

 

قسمت مهم بعدي محور ميله اي است كه كار چرخ دنده ها به آن منتقل مي شود. در واقع نيروي مكانيكي توسط ميله محور از گيربكس خارج خواهد شد. در يك نگاه متوجه مي شويد كه هر چه كيفيت اين قطعات بالاتر باشد، انجام كارهاي مختلف براي شما راحت تر خواهد بود.

 

پوسته گيربكس نيز نقش بسيار مهمي در اين محصول دارد و بايد نقش مهم و اساسي آن را در نظر بگيريد. به طور كلي گيربكس فلاندر داراي پوسته مقاومي است كه از تمامي اجزاي داخلي آن محافظت مي كند.

فروشنده دنده فلاندر

 

مواد پوسته معمولاً چدن است كه در برخي موارد ممكن است تغيير كند. امروزه با مطالعه اين موارد متوجه شده اند كه فولاد و آلومينيوم نيز براي ساخت پوسته مناسب هستند و از آن به بهترين شكل ممكن استفاده مي كنند. يك كاسه نمدي نيز در ساختار گيربكس ديده مي شود كه از ورود گرد و غبار و آلودگي به داخل گيربكس جلوگيري مي كند.

 

اين قطعه همچنين از نشت روغن از گيربكس جلوگيري مي كند و از اين نظر بسيار حائز اهميت است. جدا از موارد ذكر شده، معمولاً يك درپوش مخزن روغن روي گيربكس فلاندر وجود دارد كه با آن مي توانيد مقدار و كيفيت روغن موجود را بررسي كرده و سپس تصميم لازم را بگيريد.

 

همانطور كه مي بينيد گيربكس فلاندرز از قطعات مختلفي تشكيل شده است. خوشبختانه تمامي قطعات گيربكس فلاندر توسط نمايندگي مجاز آن در ايران به فروش مي رسد و امكان خريد آن با ارزان ترين قيمت ممكن مي باشد. تمامي قطعات داراي استانداردهاي كيفي آلمان مي باشند و تا سال ها ديگر نيازي به خريد مجدد آنها نخواهيد داشت.

گيربكس صنعتي و گيربكس پيچ

 

گيربكس هاي صنعتي و گيربكس هاي حلزوني داراي راندمان و قابليت اطمينان بالايي براي انواع كاربردهاي صنعتي هستند. اين گيربكس ها با آپشن هاي مختلفي مانند بك استاپ عرضه مي شوند. حالت نصب را مي توان به صورت افقي يا عمودي با خروجي هاله به عنوان محور و همچنين با گيربكس كمكي انتخاب كرد. گيربكس هاي كرانويل-فلاندر در كاربردهاي مختلف انعطاف بالايي دارند.

 

Flanders براي به دست آوردن دانش گسترده از تمام جنبه هاي فناوري انتقال و همچنين بهترين كيفيت همه محصولات و خدمات استفاده مي شود. شركت فلاندرز يكي از با كيفيت ترين گيربكس هاي صنعتي با كاركنان و مديران ماهر و مصمم مي باشد. محصولات فيلم بر اساس نيازهاي فردي مشتريان توليد مي شوند و از بهترين مواد اوليه براي دستيابي به محصولات متنوع با كيفيت استفاده مي شود.

 

اگرچه فلاندرز زيرمجموعه زيمنس است، اما ثبات جهاني دارد. گيربكس صنعتي Flanders يك شريك قابل اعتماد براي مشتريان خود است. از بهترين ويژگي هاي اين شركت مسئوليت پذيري، تجربه بالا، نوآوري محصول و انعطاف پذيري زياد در كار است. محصولات فلاندري شامل گيربكس حلزوني، گيربكس حلزوني، آويز و انواع خاص گيربكس مي باشد.

شركت آشنا نماينده فروش گيربكس صنعتي فلاندر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۱:۲۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :