mohem mohem .

mohem

زيبايي صورت: چه بايد كرد و در مراقبت از پوست صورت چه نبايد كرد

 

 

زيبايي صورت: چه بايد كرد و در مراقبت از پوست صورت چه نبايد كرد

 

براي زيبايي صورت و داشتن پوستي زيبا و درخشنده، تداوم در مراقبت روزانه از پوست و استفاده از محصولات مناسب بسيار مهم است. اين كه آيا هدف اين است كه آهسته پيري پوست طبيعي و يا كاهش و جلوگيري از جوش و آكنه, همه ما نياز به مراقبت هاي زيادي براي سالم نگه داشتن پوست ما. به جاي نگاه كردن به روال روزانه مراقبت از پوست خود را به عنوان يك كار دشوار، شما مي توانيد آن را به عنوان يك فرصت soothing براي بهبود و بهبود پوست خود را ببينيد. مراقبت مداوم روزانه پوست اولين گام در بازگرداندن سلامت پوست و درخشش است.

 

 

در اين مقاله، ما جوانب مثبت و منفي از يك برنامه ايده آل مراقبت از پوست روزانه اشاره خواهد كرد. با ما بمون...

بايدها

?) قبل از رفتن به رختخواب آرايش خود را تميز كنيد.

 

اگر علاوه بر لوازم آرايشي با آرايش بخوابيد، تجمع تمام خاك ها، چربي ها و سموم كه در طول روز در پوست تجمع مي كنند، مي تواند مشكلات پوستي زيادي از جمله منفذ مسدود شده، سوزش پوست و جوش و آكنه ايجاد كند. تنها يكي دو دقيقه طول مي كشد تا صورت خود را از باكتري هاي مضر پاك كنيد كه به جلوگيري از مشكلات ناخوشايند پوستي در آينده كمك خواهد كرد. اين به اندازه مسواك زدن لازم است.

?) صورتتان را بشوييد.

 

حداقل يك بار صبح و يك بار قبل از رفتن به رختخواب صورتتان را بشوييد. شما مي توانيد پاك كننده صورت از انتخاب خود را براي پاك كردن سطح پوست استفاده كنيد. پاك كننده هاي صورت به رهايي از لكه هاي تيره ناشي از آفتاب سوختگي يا آلودگي محيط زيست كمك مي كنند.

اگرچه بيشتر افراد براي تميز كردن پوست قبل از رختخواب بيش از حد تنبل هستند، اما پاك كردن پوست اثرات شگفت انگيزي بر رنگ پوست دارد.

اطلاعات بيشتر در مورد آن...

تونر است و چگونه استفاده از آن به تميز كردن صورت كمك مي كند؟

?) هر روز كرم ضد آفتاب را روي پوست اعمال كنيد.

 

اگر هر روز از پوست خود در آفتاب مراقبت نكنيد، آسيب ناشي از خورشيد مي تواند مشكلات جدي پوستي ايجاد كند. در واقع قرار دادن بيش از حد اشعه فرابنفش از خورشيد يكي از علل اصلي پيري پوست است.

 

به همين دليل است كه ضروري است به استفاده از كرم ضد آفتاب به عنوان بخشي از روال مراقبت از پوست روزانه خود را. اگرچه مرطوب كننده ها يا لوازم آرايشي ممكن است حاوي كرم ضد آفتاب باشد، اما براي مراقبت از پوست در طول روز كافي نخواهد بود. بنابراين، يك كرم ضد آفتاب طيف گسترده با SPF حداقل 30 در روز اعمال كنيد.

?) هر روز پوست خود را هيدرات كنيد.

 

اگر روال روزانه شما به گونه اي است كه صبح ها عجله مي كنيد، گاهي ممكن است از مرطوب كننده استفاده نكنيد. علاوه بر ضدآفتاب، مرطوب كننده بهترين محصولي است كه مي تواند به برنامه مراقبت روزانه پوست شما اضافه شود.

 

اين كه آيا آن را پوست روغني و يا خشك خود را, و يا چيزي متوسط, انتخاب مرطوب كننده مناسب براي نوع پوست خود را مي تواند تفاوت زيادي در زيبايي صورت خود را.

بهترين محصولات پوستي چاپار انلاين

 

 

پنكيك آر تي اس

ست براش ? تايي Opallusion Dreamy بي اچ كازمتيك

بالم لب ديپ سنس مدل بامبو

بالم لب ديپ سنس مدل ميوه هاي استوايي

قلم طراحي ناخن مدل داتينگ مجموعه 5 عددي

قلم استون مدل REMOVAL PEN

بالم لب ديپ سنس مدل رز

پالت سايه 21 رنگ فبل مدلES2890

تونر پاك كننده صورت لافارر مدل آبرسان ديجي كالا

كرم روشن كننده قوي درماليفت ديجي كالا

كرم آبرسان و مرطوب كننده سوپكس مدل HYDRA PLUS ديجي كالا

استيك پاكسازي پوست سيمپل حاوي زغال چوب بامبو چاپارانلاين   chaparonline.com

منبع :

https://www.shrunken.com/ae1hZ

https://bit.ly/3JUXYwm

https://cutt.ly/eIqafZK

https://chaparonline.com/product-category/skincare


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۴۷ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :