mohem mohem .

mohem

روغن هاي گياهي گرم

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.


برچسب: روغن هاي گياهي گرم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۲۸ توسط:sam موضوع:

استخر پيش ساخته فايبرگلاس

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: استخر پيش ساخته فايبرگلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۱:۳۲ توسط:sam موضوع:

خريد ترمووود در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: خريد ترمووود در شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۸:۱۴ توسط:sam موضوع:

ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

ولنتاين جشن متفاوتي با ديگر جشن‌هاست. هديه ولنتاين با ديگر هديه‌ها فرق دارد چرا كه برخلاف هديه ديگر جشن‌ها  يك هديه كاربردي نيست و بيشتر جنبه فانتزي و يادگاري دارد.  البته اين بستگي به هنر و ذوق شما دارد كه چقدر اين هديه را بهتر انتخاب كنيد ولي مطمئن هستم كه تهيه كادو ولنتاين مردانه دغدغه‌ي بزرگتري براي خانم‌ها هست و اصولا آقايان با يك هديه ساده آماده (??? آقايان) سروته ماجرا را خم مي‌آورند و برعكس خانم‌هاي عزيز دوست دارند كه بهترين كادوي ولنتاين براي پسر را تهيه كنند.

ولي براي همسر يا نامزدمان چه چيزي بخريم؟ هديه انتخابي شما بايد حسي را منتقل كند كه همواره بين شما مشترك است. بايد به اين موضوع بسيار دقت كنيد. يعني ممكن است من به يك هندزفري نياز وافري داشته باشم ولي دوست دارم در روز ولنتاين از همسرم يك قاب عكس با تصوير خاطره‌انگيز از خاطراتمان هديه بگيرم نه يك لزوما يك هندزفري!

 

همچنين بسته بندي هديه ولنتاين هم اهميت ويژه اي دارد كه قبلا درباره آن در وبلاگ روسيلي در مطلب هديه ولنتاين خود را با اين ? روش خلاقانه و ساده بسته بندي كنيد صحبت كرده‌ايم.

پيشنهادهاي روسيلي براي كادو ولنتاين براي آقايان

در ادامه به معرفي چند ايده براي ولنتاين خواهيم پرداخت.

?- قلك عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌ايد و برنامه‌ كارهاي بزرگ را در سر داريد پيشنهاد مي‌كنم با يك هديه حساب شده به يار زندگي مشترك‌تان ثابت كنيد كه مي‌خواهيد زندگي‌تان را باهم بسازيد. يك قلك شيشه‌اي با چند سكه پول داخل آن مي‌تواند هديه‌اي باشد كه هميشه شما را به ياد مرد زندگي‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شيشه‌اي با كلي شكلات و تزيين زيبا مي‌تواند يك قلك عاشقانه ديگر باشد. من خودم يكي شبيه اين را دريافت كرده‌ام و بسيار دوستش دارم.

?- جعبه خوردني‌هاي خوشمزه

حتما بارها شنيده‌ايد كه راه قلب مردان از شكمشان مي‌گذردمن به عنوان يك مرد اعتراف مي‌كنم كه كاملا اين موضوع صحيح استيك جعبه دوستاني از انواع خوراكي‌هاي باحال كه مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ي مخفي كه در گوشه‌اي كمد خود خواهد گذاشت و گاهي به دنبالش خواهد رفت مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

اين جعبه مي‌تواند پر از انواع شكلات، سس‌هاي مورد علاقه، تنقلات، نوشيدني‌هاي مورد علاقه و …. باشد.

چه چيزي بهتر از يك جعبه خوشمزه انواع خوردني براي هديه ولنتاين براي آقايان شكمو

?لباس‌هاي بافتني

لباس بافتني از اين نظر جذابيت دارد كه وقت زيادي صرف آن كرده‌ايد و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌ايد. اصلا كلاه و شالي كه مادران براي فرزندانشان مي‌بافند نماد عشق است. شما هم مي‌توانيد اين كار را بكنيد، كافي است از همين الان شروع كنيد و هر شب يك ساعت وقت بگذاريد.

 

من اگر چنين كلاه بافتني را براي هديه ولنتاين دريافت كنم و مطمئن باشم كه معشوقم آن را بافته است محال است با چيز ديگري در زندگي عوضش كنم. يا ميتوانيد يك كلاه بيسبالي هديه دهيد.

?- كتاب و موسيقي و فيلم و هر اقلام فرهنگي ديگري

لازم نيست هديه ولنتاين براي آقايان چيزي باشد كه بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چيزي بهتر از اينكه به مناسبت ولنتاين با هم به يك تئاتر زيبا برويد و يا در يك كنسرت خوشحال شركت كنيد.

همچنين مي‌توانيد يك فيلم جذاب دانلود كنيد و با كلي هله هوله و به مناسبت ولنتاين بنشينيد و در كنار هم تماشايش كنيد، هدف اين است كه بهانه‌اي پيدا كنيم براي خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چيزي بهتر از لحظه‌هاي خوب با يك فيلم خوب در كنار هم به بهانه شب ولنتاين

 

درباره هديه بخوايند: كانال هديه مردانه

?- يك گجت دوست داشتني

خوب هر قدر هم كه بخواهيم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها يك طرفشان عاشق چيزهايي مانند فوتبال! تكنولوژي! و ماشين يا چنين چيزهايي است. يك مجسمه مينياتوري از چيزي كه خيلي دوستش دارد مي‌تواند ولنتاين امسال شما را خاطره انگيز كند.

اگر عاشق تكنولوژي است مي‌توانيد چيزي مانند يك دستگاه VR يا يك لنز براي گوشي به او هديه بدهيد. چيزي كه لزوما نياز وافري به آن ندارد ولي از داشتنش خوشحال مي‌شود.

يك گجت تكنولوژيك كه نياز اساسي به آن ندارد ولي از داشتنش لذت مي‌برد

?- كارت تبريك ولنتاين

خوب اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست نداريد زيادي هزينه كنيد و در عين حال كارتان شيك باشد و دلنشين و يا اينكه اگر سال هاي زيادي از رابطه‌تان مي گذرد و دوست داريد كه كمي متانت به خرج دهيد ?? پيشنهاد مي كنيم از كارت تبريك هاي ساده و خلاقانه براي هديه ولنتاين آقايان استفاده كنيد.


برچسب: هديه ولنتاين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۰۶ توسط:sam موضوع:

آشنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو، نوبشو ماركتينگ و ژورنال نوبشو

آشنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو، نوبشو ماركتينگ و ژورنال نوبشو!

 

نوبشو پلتفرمي براي جستجوي كالا و خريد كالا با امكانات بسياري است . پلتفرمي كه رضايت خريدار و فروشنده و ضابطه مندي در آن اولويت است . موتور جستجوي كالا بر اساس كيفيت و سادگي كار .

نوبشو، اولين موتور جستجوي كالائي است كه سادگي و عدم اتلاف وقت كاربر براي خود يادگيري نحوه كار با پلتفرم را در دل خود قرار داده و بر اساس آن مهندسي شده. اساساً نوبشو پلتفرمي است كه با هدف ارائه امكاناتي جديد با حرف هاي زيادي به ميدان آمده و در زمان كوتاه توانسته محبوبيت خوبي را كسب نمايد .

پيش از نوبشو، بسياري از پلتفرم هاي جستجوي كالا يا بهتر بگوئيم موتورهاي جستجوي كالا، ميپنداشتند هرچه پيچيده تر عمل كنند يا نقاط كوري از چشم كاربر داشته باشند، حرفه اي تر بنظر مي رسند. اين در حالي است كه پروسه مهندسي فرآيندهاي پيچيده و تبديل آن به فرآيندهاي ويزاردي چند مرحله اي بسيار ساده بيانگر مهندسي صحيح نوبشو است .

نوبشو، براي سادگي كار از رابط كاربري گرفته تا مراحل پيچيده، مشخصاً ساده ترين روشها را پيشنهاد مي دهد و كاربر جديد چه در نقش فروشنده و چه در نقش كاربر، نيازي به صرف وقت زياد جهت يادگيري سيستم ندارند و اين يعني ذخيره زمان كاربر و عدم اتلاف انرژي كاربر در پلتفرم .

 

a9k4_b1.jpg

 

نوبشو در جهت ارائه اطلاعات كاربردي به كاربراني كه قصد خريد كالا دارند، ژورنال نوبشو را بطور رايگان در اختيار آنها قرار داده است. ژورنال نوبشو شامل هزاران مطلبي مفيدي است كه بسياري از آنها براي اولين بار در زبان فارسي نگارش شده اند . اطلاعات مهم و كاربردي در مورد انواع محصولات و برندهاي مختلف، ويژگي و عيوب محصولات بدون جانب داري هاي خاص .

چنين پلتفرمي انتخاب محصول را براي كاربر ساده تر مي سازد .

جستجوي كالا در نوبشو بنا به جستجوي كاربر مي باشد. هرآنچه كه كاربر ميخواهد در اختيار وي قرار مي گيرد و نه بيشتر. برخي موتورهاي جستجو به اشتباه و برخي ديگر به صورت عامدانه اطلاعات بيشتري را به كاربر ارائه مي دهند اما نوبشو تنها اطلاعات مورد نياز كاربر را به وي ارائه مي دهد تا بتواند دقيق تر عمل نمايد .

در نوبشو يكي از اساسي ترين مفاهيم، رشد كسب و كار فروشندگان است. طرح هائي نظير ارائه وبسايت و يا فروشگاه اينستاگرامي براي متقاضيان و يا بهتر بگوئيم فروشندگان كمك بزرگي در رشد كسب و كار اين دسته مي نمايد. ارائه خدمات طراحي وبسايت و سئو، خدمات ديجيتال ماركتينگ، توليد محتواي بهينه و رشد شبكه هاي اجتماعي مي تواند گامي بهينه را براي فروشندگان فراهم آورد. اما در اين قسمت نيز همچنان مانند ديگر قسمت ها زمان كاربران و كيفيت ارائه خدمات براي نوبشو در اولويت قرار دارد. بعنوان نمونه، براي سفارش توليد محتوا در بسياري از وبسايتها و پلتفرم ها سفارشات شما ممكن است هرچند كم باشند، حداقل چند روز طول بكشد تا در اختيار شما قرار بگيرد، اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو حداكثر در 2 روز و بطور معمول درطول يك روز سفارشات متقاضايان را در اختيارشان قرار مي دهند. اگر به اين ميزان زمان دقت كنيد، متوجه ميشويد كه زمان بروزرساني محتوا در وبسايت شما كاهش خواهد يافت و مي توانيد با سرعت بيشتري محتواي يكتا و جديد در وبسايت خود داشته باشيد و در نتيجه موتورهاي جستجو را بسمت وبسايت خود ترغيب نمائيد . در حال حاضر خدمات ديجيتال ماركتينگ يكي از اساسي ترين دغدغه هاي كسب و كارهاي گوناگون است كه پلتفرم نوبشو آن را به قيمتي مناسب تر و با كيفيتي قابل قبول در زمان كمتري در اختيار متقاضيان قرار ميدهد .

 

 

در خصوص پلتفرم ژورنال نوبشو، بيان اين نكته نيز خالي از لطف نيست كه با وجود مقالات فراوان در اين بخش، نوبشو پذيراي محتواي جديد و يكتا مي باشد. اگر ميبينيد نياز به محتواي جديدي داريد كه به آن نياز داريد و در حال حاضر در نوبشو نيست، مثلاً مقايسه تخصصي دو گوشي موبايل، مي توانيد درخواست تهيه آن را در ژورنال نوبشو بدهيد و در اين حالت، كارشناسان تيم توليد محتواي نوبشو، محتواي درخواستي شما را توليد مي نمايند و در وبسايت قرار مي دهند. همچنين اگر در خصوص موضوع خاصي اطلاعاتي داريد كه مي توانيد آن را در اختيار ژورنال نوبشو قرار دهيد و اين اطلاعات كاربردي هستند، بدون شك نوبشو پذيراي شما خواهد بود و مي توانيد مقاله و محتواي خود را به نوبشو بفروشيد. اگر محتواي شما در نوبشو نباشد و نياز كاربران در آن حس شود بدون شك با پرداخت مبلغ مورد نظر نوبشو محتواي شما را خريداري مي كند. در اين حالت جامعه اي فعال از توليد كنندگان محتوا به ژورنال نوبشو كمك خواهند كرد تا بتوانند نياز اطلاعاتي كاربران را رفع نمايد .

نوبشو پلتفرمي جامعه گرا مي باشد كه رضايت كاربران، سادگي كار با پلتفرم، ضابطه مندي و صرفه جوئي در زمان كاربران در اولويت اين پلتفرم مي باشد. لزوم ضابطه گرائي در اين پلتفرم كيفيت را در اين پلتفرم افزايش داده و سطح رضايتمندي را به حداكثر خود مي رساند. به شما پيشنهاد ميكنيم نوبشو از نوبشو غافل نشويد!


برچسب: شنائي با پلتفرم جستجوي كالاي نوبشو،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۰:۳۹ توسط:sam موضوع:

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۲۰ توسط:sam موضوع:

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۳:۲۲ توسط:sam موضوع:

افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليكيشن، همواره دغدغه صاحبان كسب و كار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يك قابليت حرفه اي كه باعث ميشود تجربه كاربران به بهترين شكل ممكن شكل بگيرد.

استفاده از اين امكان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر كرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امكان از طريق افزونه پيامكي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امكانات استفاده كنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليكيشن انجام ميشود؟

پيامك Verification code يا همان كد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامكي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يك وبسايت يا اپليكيشن، از ارسال پيامك استفاده ميشودكه يكي از راه هاي قابل اطمينان كاربران است.

افزونه پيامكي اين امكان را فراهم ميكند كه،بعد از ورود كاربر به سايت يا اپليكيشن مورد نظر،در صورت وارد كردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامك تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين كه پيامك با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست كاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد كاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامك از افزوونه پيامكي ووكامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين كه هنوز كاربران، اعتماد كامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يك سيستم اطلاع رساني پيامكي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامكي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به كاربران يك پيامك اطلاع رساني ارسال كنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تكميل خريد راحت شود.

ارسال پيامك بعد از تكميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامكي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد كه براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممكن است جهت ثبت نام، دريافت يك كتاب الكترونيكي و … باشد كه صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميكنند.

افزونه پيامكي، كار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميكند.اما استفاده از يك سامانه پيامكي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يك سامانه پيامكي، بررسي كنيد كه يك تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشكلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.


برچسب: افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۳۱ توسط:sam موضوع:

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چك كردن تلفن همراه اولين و آخرين كاري است كه اكثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم كه مسلما زمان نه چندان كوتاهي صرف كار كردن با تلفن همراه مي شود. چك كردن نوتيفيكيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است كه استفاده تبليغاتي از پيامك يكي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامكي

كه به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميكند و اين همه آن چيزيست كه يك متخصص ماركتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر كسب و كاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يك پنل پيامك تدارك ديده مي شود تا بازدهي و رونق كسب و كارتان را در بازه زماني كوتاه و با كمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا كاري را در اين زمينه شروع كرده ايد، بايد بدانيد كه چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه كمتري به هدفتان نزديك ميكند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم كه استفاده از سامانه پيامك

براي چه گروهي كاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به كسب و كارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي كوچك يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاك و كيف و كفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و كامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراكز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي كه قصد ارتقاي كيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي كودك و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و كلينيك هاي پزشكي و بهداشتي ( مانند كلينيك ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشكان تغذيه و پزشكان پوست و مو و زيبايي )

شركت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماكن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، كارتينگ، استخر

اماكن توريستي و اقامتي مانند معرفي كافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراكز ليزر پوست

اپليكيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليكيشن هاي خدماتي )

بانك ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامك اينجا

كليك كنيد

 

اگر به موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد حتما متوجه خواهيد شد كه استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يك فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل كاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت كه كسب و كار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان كمك قابل توجهي خواهد كرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد كنيد تا كارشناسان پنل پيامك مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.


برچسب: پنل اس ام اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۱۸ توسط:sam موضوع:

چت روم فارسي

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد .

ناز چت

ناز چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 


برچسب: چت روم فارسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۰۷ توسط:sam موضوع: