mohem mohem .

mohem

هواگيري اصولي و به موقع سيستم (مدار گرمايش

هواگيري اصولي و به موقع سيستم (مدار گرمايش) با جديت انجام شود:

 

 اين كار مزاياي ذيل را خواهد داشت

 

 ‏ هواگيري باعث افزايش عمر كليه تجهيزات شامل ديگ، پمپ ها، رادياتورها، پكيج و... خواهد شد.

 ‏ انجام عمل هواگيري، راندمان گرمايشي سيستم و بويژه بلوك‌هاي رادياتور را بشدت افزايش مي‌دهد و در نهايت باعث كاهش هزينه گاز مصرفي خواهد شد  ‏هواگيري خطر نشت آب از سيستم(رادياتورها) را كاهش مي‌دهد.

 ‏همانطور كه مطمئنا همه شما اين موضوع را ديده و يا شنيده ايد كه هوا و يا به عبارتي گازي‌ كه داخل رادياتورها هست به خاطر فعل و انفعالات شيميايي كه در سيستم رخ مي‌دهد تا حدودي خاصيت اشتعال زايي دارد و همين امر نشان از قدرت بالاي خورندگي اين گاز مي‌باشد   ‏بنابراين هواگيري مرتب و به موقع از بديهي ترين اصول نگهداري تجهيزات گرمايشي مي‌باشد.

 ‏يكي از نكاتي كه معمولا در همين رابطه پيشنهاد مي‌شود نصب شير هواگيري خودكار روي رادياتوري كه بيشتر از همه هوا مي‌گيرد   ‏همچنين تزريق محلولي كه در سايت پكيجكار روش تهيه آن را شرح داديم به افزايش راندمان و بازدهي رادياتور كمك زيادي مي‌كند  و يا ميتونيد نسبت به خريد ضد يخ مخصوص پكيج   كه توليد شركت پكيجكار مي‌باشد خريداري كنيد.

 ‏ 2_ تميز كردن سطوح رادياتورها از گرد و خاك باعث افزايش راندمان حرارتي آنها و كاهش خطر سياه شدن و دوده زدن ديوار اطراف رادياتور مي‌شود.

 ‏3_ تا آنجا كه امكان دارد فضاي اطراف رادياتورها بايد باز باشد (براي گردش بهتر هوا و افزايش بازدهي و قدرت حرارتي). بنابراين سعي كنيد انواع پوشش ها و موانع را (مانند پرده ، مبلمان و...) از جلوي آن دور كنيد.

 ‏4_تعبيه رادياتورهاي حوله خشك كن در فضاهايي مانند حمام و سرويس علاوه بر كاهش رطوبت و افزايش فاكتورهاي بهداشتي در اين مكان ها، وسيله مناسبي براي خشك كردن حوله و البسه نم دار مي‌باشد.

ارور e29 پكيج بوتان     مدل cv424 جزو خطاهاي شايع مي‌باشد كه آموزش رفع آن را در مقاله فوق ارائه داديم.

جهت آموزش صفر تا صد تعمير پكيج بوتان به اين لينك مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۵:۴۴ توسط:sam موضوع:

ترمووود در دكوراسيون داخلي

ترمووود در دكوراسيون داخلي

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد.

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد.

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد.

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۷:۳۹ توسط:sam موضوع:

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

معرفي پركاربردترين بلوك هاي ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده بلوك هاي با كيفيت

 

بلوك هاي سيماني از جمله پركاربردترين مصالح ساختماني هستند كه براي ساخت هرگونه سازه اي مورد استفاده قرار مي گيرند. بلوك ها انواع متغيري دارند و هر يك از انواع آن ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي مختلفي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بلوك ها معمولا از تركيب: ماسه، سيمان، آب و سنگدانه هاي ريز ساخته مي شوند كه مقاومت مناسبي داشته و به دليل ابعاد بزرگتري كه نسبت به آجر دارند سرعت ساخت و ساز را نيز افزايش خواهند داد. اما آيا تمامي انواع بلوك ها مناسب هستند؟ طبيعتا هريك از بلوك ها به منظور استفاده خاصي توليد مي شوند و انتخاب هركدام از آنها بستگي به محل و نوع استفاده شما دارد. كيفيت بلوك سبك حرف اصلي را در خريد خواهد زد و به همين دليل در هنگام خريد حتما بايد از كيفيت و دوام بلوك اطمينان داشته باشيد تا با خيال راحت تري از آنها استفاده كنيد. به هيچ‌ وجه قيمت سيمان را به عنوان مولفه اصلي خريد در نظر نگيريد و جنس خوب است كه قيمت دارد و براي جنس هاي نامرغوب قيمت هاي ارزان نيز گران هستند!  شهر بتن به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به توليد باكيفيت ترين انواع بلوك هاي سيماني نموده و با خريد آنها مي توانيد با اطمينان كامل ساخت و ساز خود را آغاز كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم.

 

 

b1_wc3w.jpg

 

 

انواع بلوك سيماني

بلوك هاي سيماني را مي توان از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي نمود. يكي از اين موارد، ميزان اندازه بلوك ها خواهد بود. اما اصلي ترين موردي كه باعث تفكيك بلوك ها مي شود نوع ساختار آنها است. برخي از بلوك ها داراي محفظه هاي تو خالي هستند و اين محفظه در برخي از آنها بزرگ و در برخي كوچكتر است. برخي از انواع بلوك ها نيز ساختاري شبكه اي دارند و مي توانيد آنها را در سايز هاي مختلف مشاهده كنيد. اما مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار مي گيرد حرف نخست را در تمايز بلوك ها خواهد زد. كارخانه هاي بلوك سازي در سطح كشور بسيار زياد هستند اما آيا مي توان به تمامي آنها اعتماد كرد؟ اصلي ترين موردي كه سبب افزايش دوام بلوك ها مي شود تناسب ميان مصرف سيمان و ماسه است و اين مهم برخلاف تصور بسياري از مردم خواهد بود كه شهر بتن اين مورد را رعايت مي كند.

 

بلوك aac چيست؟

بلوك هاي aac از جمله پركاربردترين انواع بلوك هاي ساختماني هستند. اين بلوك ها ساختاري ? تكه دارند و هيچگونه شبكه اي در آن وجود ندارد. به عبارتي بلوك‌ aac سايز بزرگ آجر به شمار مي روند. اين بلوك از تركيبات: آهك، سيليس، پودر آلومينيوم، ماسه و سيمان ساخته مي شود. كليه اين مداد با يكديگر تركيب شده و داخل دستگاه ريخته مي شوند. قيمت بلوك aac با توجه به نوع آن و قيمت سيمان و قيمت بتن آماده متفاوت است. اين دستگاه دماي مواد را به ??? درجه سانتي گراد و فشار را به ?? بار خواهد رساند تا خوب جمع شود. سپس نوبت به بريدن بلوك ها خواهد رسيد و به همين دليل بلوك هاي aac در انواع اندازه هاي مختلف ارائه شده اند. توجه داشته باشيد كه بلوك هاي aac ضخامت هاي مختلفي نسبت به يكديگر دارند اما استحكام پاييني داشته و به همين دليل معمولا براي ديوار هاي غير باربر استفاده مي شوند.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك aac

بلوك aac به دليل ذرات هوايي كه در داخل خود دارد عايق صوتي و حرارتي است. به همين دليل مي تواند از هدر رفتن انرژي جلوگيري كرده و از اين نظر باعث كاهش هزينه ها شود. اما قيمت بلوك aac چگونه است؟ در حالت كلي نمي توان قيمت دقيقي براي هيچ يك از انواع بلوك ها ارائه كرد چرا كه قيمت سيمان متغير بوده و عوامل متعددي بر تعيين آن تاثير خواهند گذاشت. از جمله مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بلوك aac مي توان به ابعاد آن اشاره كرد. هرجه بلوك ها ضخامت بيشتري داشته باشند قيمت آن نيز گران تر خواهد بود و برعكس. مواد اوليه اي كه در ساخت بلوك مورد استفاده قرار گرفته است بيشترين تاثير را بر تعيين ميزان قيمت بلوك ميگذارد. در حالت كلي قيمت بلوك aac در مقايسه با ساير انواع بلوك ها بالاتر خواهد بود چرا كه مزيت هاي بسياري از جمله زيبايي و عايق بودن دارد. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

 

بلوك clc چيست؟

بلوك هاي clc نيز ساختاري مشابه با aac دارند. اين نوع بلوك ها نيز از جمله بلوك هاي سبك شناخته شده و مواد اوليه آن: ماسه، سيمان، آب و سيليس است. البته مقداري فوم نيز به داخل آن تزريق مي شود. كه قيمت بلوك clc با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است.  بلوك هاي clc معمولا در ضخامت ?? سانتي متر برش داده مي شوند و از آنها مي توان در انواع بخش هاي مختلف ساختمان استفاده نمود. عايق بودن، اصلي ترين ويژگي اين بلوك ها است. اين نوع بلوك يكي از بهترين عايق هاي صوتي و حرارتي بوده و با استفاده كردن از آن طبق ماده ?? قانون ساخت ساختمان، ديگر نيازي به استفاده از عايق نيست. بلوك clc هم وزن سازه را كاهش داده و هم باعث كاهش ميزان بار وارده بر ستون ها خواهد شد. همچنين اين بلوك ها به دليل وزن كمي كه دارند در برابر زلزله مقاوم تر بوده و ميزان تلفات را نيز كاهش خواهند داد. اين بلوك خطر آتش سوزي نيز نخواهد داشت. همچنين شما مي توانيد در وب سايت ما اقدام به خريد سيمان رنگي نماييد.

 

 

 

 

 

قيمت بلوك clc

همانطور كه در بخش هاي قبل نيز به آن اشاره شد براي قيمت بلوك ها نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت. شركت هاي مختلف هريك قيمت متفاوتي براي محصولات توليدي خود ارائه مي كنند و در برخي مواقع اين تفاوت قيمت بسيار چشمگير است. شهر بتن يكي از كارخانه هاي توليد انواع محصولات بتني است كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. يكي از مهمترين ويژگي هاي شهر بتن، ارائه بهترين خدمات با هزينه هاي مناسب است و مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين محصولات را با قيمت هاي ارزان خريداري نماييد. با مراجعه به وب سايت شركت مي توانيد كليه خدمات آن از جمله قيمت امروز سيمان را مشاهده كرده و براي خريد بلوك، بر روي آيكون بلوك كليك كنيد. در اين بخش اطلاعات كاملي از انواع بلوك هاي aac, clc و... نمايش داده مي شوند و پس از مقايسه قيمت بلوك سيماني و ديگر محصولات و مشخصات آن ها مي توانيد نسبت به خريد اقدام كنيد. فراموش نكنيد كه براي بتن ريزي نياز به مواد افزودني مختلفي داريد به همين منظور توصيه مي كنيم قيمت محصولاتي مانند قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده بتن را در سايت ما بررسي نماييد.

هبلكس به يك نوع بتن متخلخل مي گويند كه در ساختمان ها قابل استفاده و كاربرد دارد. مقاومت فشاري بالا و وزن پايين از مزاياي هبلكس است. لوله گذاري و سيم كشي ساختماني كه در آن از هبلكس استفاده شده به راحتي انجام مي پذيرد چون هبلكس به راحتي توسط اره برش خورده و ميخ و پيچ به راحتي در ان فرو مي رود. مقاومت بالاي هبلكس در مقابل اتش بسيار مورد توجه قرار گرفته. عايق بسيار مناسب حرارت و صدا از محسنات بلوك هبلكس است. با توجه به قانون جديد تصويب شده  كه عايق بودن ساختمان ها  را در نظر گرفته چنانچه از هبلكس براي ديوارها استفاده گردد، ديگر نياز به عايقكاري مجدد نيست.

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۴:۲۱ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۲۵ توسط:sam موضوع:

گرانول بازيافتي چيست و چه ويژگي‌هايي دارد؟

گرانول بازيافتي چيست و چه ويژگي‌هايي دارد؟

g1_ze6r.jpg

گرانول‌ها يكي از مهم‌ترين مواد اوليه در صنايع پلاستيك هستند كه كاربرد بسيار زيادي در دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك دارند(گرانول چيست؟). با استفاده از اين گرانول‌ها مي‌توان انواع لوازم پلاستيكي را با كيفيت بالا توليد نمود. جنس گرانول‌ها نيز معمولاً از نوع پلي پروپيلن است كه از استحكام بالايي برخوردار بوده و در برابر محيط‌هاي اسيدي مقاومت خوبي از خود نشان مي‌دهد.

گرانول‌ها از نظر ساخت به دو دسته گرانول بازيافتي پ پ و گرانول دست اول پ پ تقسيم مي‌شوند. گرانول‌ بازيافتي به دليل قيمت كمتر مي‌تواند بهترين گزينه براي ساخت محصولات پلاستيكي باشد. حال اگر مي‌خواهيد با فرايند توليد گرانول بازيافتي و تفاوت آن با گرانول دست اول بيشتر آشنا شويد، در ادامه مقاله همراه ما باشيد...

 

 

گرانول بازيافتي پ پ چگونه توليد مي‌شود؟

گرانول‌هاي بازيافتي پلي پروپيلن را از پليمرهاي بازيافت شده توليد مي‌كنند. اما فرايند توليد آن نيازمند تكنولوژي‌هاي خاص است. زيرا اگر استانداردهاي مربوطه رعايت نشود، گرانول‌هاي توليدي چندان باكيفيت نبوده و از نظر ظاهري نيز مشتريان را راضي نخواهد كرد. در اينجا مي‌خواهيم با روش توليد اين گرانول‌ها بيشتر آشنا شويم.

در مرحله اول، پلاستيك‌هاي پلي پروپيلن را از ساير پلاستيك‌ها جدا كرده و آن‌ها را به خوبي شستشو مي‌دهند تا تمام آلودگي‌هاي آن خارج شود. سپس پلاستيك‌ها را وارد كوره كرده و در دماي مناسب ذوب مي‌كنند تا به حالت خميري در آيد. اين مواد را وارد دستگاه اكسترود كرده و نوارهاي باريك از پلاستيك را توليد مي‌كنند. پس از آن، نوارها را به قطعات كوچك برش مي‌دهند و به سرعت سرد مي‌كنند تا گرانول‌هاي ريز دانه توليد شود.

البته لازم به ذكر است كه شركت‌هاي معتبر و باتجربه پس از توليد، گرانول‌ها را مورد بررسي و آزمايش قرار مي‌دهند تا اگر از نظر استاندارد مشكلي وجود نداشت، وارد چرخه مصرف شوند.

g2_2az5.jpg

گرانول بازيافتي چه تفاوتي با گرانول دست اول دارد؟

حال شايد از خود بپرسيد كه چرا بايد از گرانول بازيافتي پ پ استفاده كنيم؟ اصلاً اين گرانول‌ها چه تفاوتي با گرانول‌هاي دست اول دارند؟ در جواب بايد بگوييم كه تفاوت خاصي بين اين دو نوع گرانول وجود ندارد و استحكام، درخشندگي، مقاومت به ضربه و ساير مشخصات فيزيكي گرانول بازيافتي تقريباً مشابه با گرانول دست اول است. اما نكته مهم اينجاست كه خريد گرانول بازيافتي از نظر اقتصادي به صرفه تر است.

بنابراين، اگر مي‌خواهيد محصولاتي توليد كنيد كه دست اول بودن مواد اوليه آن چندان اهميتي ندارد، بهتر است به فكر گرانول بازيافتي باشيد. اما دقت كنيد كه خريد خود را از شركت‌هاي معتبر انجام دهيد تا خيالتان از كيفيت محصول راحت باشد. يكي از همين شركت‌ها، پارس صنعت است كه در بخش بعدي آن را معرفي مي‌كنيم...

پارس صنعت؛ بهترين توليد كننده گرانول بازيافتي و تامين كننده گرانول نو

شركت پارس صنعت به عنوان يكي از قديمي‌ترين و باتجربه‌ترين شركت‌هاي توليد گرانول در ايران شناخته مي‌شود كه كيفيت محصولاتش تضمين شده است. استفاده از دانش متخصصان حرفه‌اي در كنار تجهيزات مدرن و توجه به مشتري‌مداري سبب شده است كه گرانول‌هاي پارس صنعت از نظر استانداردهاي جهاني در سطح مطلوبي باشند.

شما نيز مي‌توانيد براي آشنايي بيشتر با محصولات پارس صنعت و ثبت سفارش با كارشناسان مربوطه تماس بگيريد؛ منتظرتان هستيم...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۱:۱۲ توسط:sam موضوع:

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۹:۰۵ توسط:sam موضوع:

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

 

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۰۲ توسط:sam موضوع:

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

 

آيا تا به حال به ثبت آگهي هاي خود در كانال هاي استخدامي تلگرام فكر كرده ايد؟! راه هاي بسيار زيادي براي ثبت آگهي هاي استخدامي وجود دارد. از سايت هاي مختلف گرفته تا روزنامه ها و انواع مختلفي از شبكه هاي اجتماعي. اما هميشه كوتاه ترين و سريع ترين مسير بهترين روش براي استخدام و اشتغال است. كارفرمايان و كارجويان گرامي توجه داشته باشيد كه راه هاي ميانبر براي جذب نيرو هاي متخصص و اشتغال شما كاربردي ترين روش ها هستند! مثل ثبت آگهي هاي استخدامي در كانال هاي استخدامي تلگرام!! در اين مقاله در رابطه با مزيت هاي كانال هاي تلگرام نسبت به ساير روش هاي ثبت آگهي و بهترين كانال تلگرامي در زمينه ي استخدام و اشتغال پرداخته مي شود! با ما همراه باشيد تا با خصوصيات منحصر به فرد اين كانال ها بيشتر آشنا شويد!

 

 

چرا براي ثبت آگهي هاي استخدامي كانال هاي تلگرام انقدر پر كاربرد و پر طرفدار اند؟!

 

برنامه ي تلگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در بين ساير برنامه ها است. تقريبا مي توان گفت اكثر مردم كشورمان با اين برنامه آشنا هستند و از آن استفاده مي كنند! امروزه خيلي بعيد است كه كسي بدون چِك كردن گوشي و مخصوصا سر زدن به تلگرام به رخت خواب برود!! همين مساله خود به تنهايي براي پر استفاده و پر كاربرد بودن تلگرام كافي است! حال وقتي صحبت از مساله ي مهمي مثل كاريابي به ميان مي آيد، اهميت استفاده از برنامه ي تلگرام دو چندان مي شود!

 

مهم ترين ويژگي هاي برنامه ي تلگرام براي ثبت آگهي هاي استخدامي

 

برنامه ي تلگرام برنامه اي بسيار منحصر به فرد و با كيفيت است و مزاياي فوق العاده زيادي دارد. همين كيفيت بالا و كاركرد دقيق و با سرعت تلگرام باعث شده كه كاربران زيادي حتي از ديگر برنامه هاي به تلگرام روي آورند، در اينجا تنها به چند مورد از مهم ترين ويژگي هاي تلگرام اشاره مي شود:

 

در دسترس بودن براي تلگرام براي تمامي افراد در هر شغل و رده ي سني

ارزان و مقرون به صرفه بودن استفاده از اين برنامه

سرعت مناسب تلگرام در انتشار فايل ها و اطلاعات نسبت به ساير برنامه ها

 

قابليت بسيار فوق العاده ي اين برنامه براي نصب در سيستم ويندوز، اندوريد و IOS

 

 

بهترين كانال تلگرام آگهي استخدام كدام است؟!

 

با توجه به محدوديت زمان و حساس بودن مساله در امر استخدام، كانالي بهترين است كه در كمترين زمان‌ ممكن و با سرعتي فوق العاده بالا شما را به شغل مورد نظرتان برساند. مجموعه ي دوري جاب مدت ها است كه با ايجاد كانال هاي مختلف در سطح تلگرام توانسته توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كند! دوري جاب تقريبا براي تمامي شهر هاي كشور كانال آگهي استخدام دارد. دسترسي به كليه ي آگهي هاي استخدامي اين كانال ها رايگان است و براي هر رشته ي تحصيلي و حوزه ي شغلي كه فكرش را بكنيد آگهي استخدامي ثبت مي شود! مسلما با عضويت در كانال هاي استخدامي تلگرام دوري جاب به راحتي و در سريع ترين حالت ممكن مي توانيد به بهترين موقعيت هاي شغلي دسترسي داشته!

منبع: خبرنامه دانشجويان ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۲۲ توسط:sam موضوع:

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

 

 

يكي از پارامترهاي موجود در مشخصات فني يك دوربين مداربسته زاويه تنظيم يا Adjustment Range است كه در دوربين هاي مختلف دام بولت و .. متفاوت است. اين مشخص نشان ميدهد بدنه دوربين را پس از نصب در چه زوايايي مي توان تنظيم كرد. معمولا بدنه دوربين هاي مداربسته را طوري طراحي مي كنند كه بهترين زاويه گردش را داشته و امكان تنظيم دوربين براي داشتن بهترين تصوير وجود داشته باشد.


هنگام انتخاب نوع و مدل دوربين مداربسته اغلب به تنوع تنظيمات آن در شرايط مختلف دقت مي كنيم. البته هر چه به سمت مدل هاي پيشرفته با قابليت هاي بيشتري مي رويم، اين قابليت ها نيز بيشتر مي گردد اما به طور كلي در هنگام خريد دوربين توصيه مي كنيم به نكات زير در مورد زاويه تنظيم توجه نماييد:

  • بدنه دوربين هاي دام طوري طراحي شده اند كه براي نصب زير سقف مناسب هستند در نتيجه اقدام به نصب آنها بر روي ديوار ممكن است تنظيم كردن آنها را بسيار سخت كند.
  • دوربين هاي بولت براي نصب بر روي ديواري مناسب هستند. به همين دليل تنظيم كردن انها در حاليكه بر روي سقف نصب شوند غيرمنطقي و دشوار به نظر مي آيد.
  • دوربين هاي باكس بر اساس پايه اي كه بر روي ان سوار مي شوند تنظيم مي گردند و ذاتا زاويه تنظيم ندارند.

زاويه ديد در دوربين مدار بسته

يكي از سوالاتي كه بسيار از سوي كاربران مطرح مي گردد اندازه زاويه ديد دوربين مدار بسته است. لذا در ادامه شما را با انواع زاويه ديد آشنا شويم:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت

 

اين روزها افراد زيادي هستند كه به دنبال خريد درب ضدسرقت هستند، اگر تا حالا از مزاياي داشتن آن بي‌خبريد و ويژگي‌هاي يك درب ضد سرقت خوب را نمي‌دانيد! مطالب زير شما را در انتخاب و خريد اين وسيله ضروري در ساختمان‌ها راهنمايي خواهد كرد.

درب ضد سرقت چيست؟

درب ضد سرقت براي حفاظت ساختمان‌ها از سرقت، زلزله، آتش‌سوزي، سيل و بسياري آسيب‌هاي ديگر ساخته شده است.

ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت:

درهاي ضد سرقت بايد در برابر آب‌وهوا و زنگ‌زدگي مقاوم باشند. درب‌هايي با روكش پودري و فولاد ضدزنگ معمولاً بهترين هستند.

ويژگي‌هاي امنيتي ديگر مانند لولا مخفي، قفل‌هاي هوشمند و فلزات بدنه بادوام از ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت مي‌باشد.

اگر به دنبال خريد درب ضد سرقت هستيد،  ما به شما در انتخاب درب مناسب كمك خواهيم كرد.

انواع مدل هاي درب ضد سرقت:

از انواع مدل هاي درب ضد سرقت به دربمي توان به درب  رويه فلزي،پي وي سي، ام دي اف و رويه رنگ اشاره كرد.

اجزاي مهم درب ضد سرقت:

اجزاي  مهم درب ضد سرقت شامل چهار چوب، رويه درب، قفل و لولا مي باشد.اجزاي ديگر درب، مانند چشمي و زنجير شب بند نيز از اجزاي فرعي يك درب ضد سرقت مي باشد.

 

نكات مهم براي خريد و نصب درب ضد سرقت:

جنس چارچوب بايد از فلز خوب و با كيفيت باشد. به جنس لولا و تعداد لولا ها در خريد درب ضد سرقت بايد توجه كرد.جنس لايه روي درب بايد متناسب با محل سكونت باشد.

 

e_2_123d.jpg

 

دُرسي تخصصي ترين مرجع مشاوره، خريد، حمل و نقل و نصب درب ضد سرقت در ايران است. دُرسي در راستاي كاهش دغدغه مشتريان براي خريد يك محصول با كيفيت از تصميم به خريد تا نصب كامل ايجاد شده است. ارائه خدمت به انبوه سازان، فروشندگان و نمايشگاه داران درب ضد سرقت به صورت كامل و با كيفيت بالا در دُرسي صورت ميگيرد.

https://doorc.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۳۷ توسط:sam موضوع: