mohem mohem .

mohem

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

r1_uq12.jpg

يكي از ساده‌ترين و اقتصادي‌ترين روش‌هاي توليد لوازم پلاستيكي، استفاده از دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك است. مواد اوليه اين دستگاه‌ها، گرانول است كه نوعي پليمر ريزدانه مي‌باشد و از مواد مختلفي مانند پلي پروپيلن ساخته مي‌شود. شما با خريد انواع گرانول از مراكز معتبر و استفاده‌ي آن‌ در دستگاه تزريق پلاستيك مي‌توانيد انواع لوازم و محصولات پلاستيكي را در تيراژ بالا توليد كنيد.

بررسي‌هاي ما نشان داده است كه گرانول‌ و كيفيت آن‌ تاثير قابل توجهي روي محصول نهايي دارد. به همين دليل، براي خريد انواع گرانول بايد نكات مربوط به آن را رعايت كرده و از شركت‌هايي خريد كنيم كه تجربه و سابقه درخشاني در توليد گرانول بازيافتي پ پ دارند.

در اين مقاله قرار است كمي در مورد گرانول PP بازيافتي و مراحل توليد آن صحبت كرده و در آخر بهترين شركت توليد كننده انواع گرانول بازيافتي پ پ را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

گرانول بازيافتي پ پ چيست و چه كاربردي دارد؟

گرانول‌ها را معمولاً از مواد پليمري مانند پلي پروپيلن يا پ پ مي‌سازند كه داراي استحكام مناسبي است. همچنين، مقاومت اين پليمرها در برابر ضربه نيز بسيار خوب بوده و براي محصولات پلاستيكي بهترين گزينه هستند. اين گرانول‌ها را در ابعاد كوچك توليد مي‌كنند تا به راحتي بتوان آن‌ها درون قالب ريخت و عمليات تزريق پلاستيك را انجام داد.

لازم به ذكر است كه براي خريد انواع گرانول بهتر است از نوع بازيافتي آن استفاده كنيم؛ چراكه قيمت كمتري داشته و از نظر خواص مكانيكي و شيميايي نيز تفاوت چنداني با گرانول‌هاي دست اول ندارد. علاوه بر آن، استفاده از انواع پليمرهاي بازيافتي منجر به حفظ محيط زيست و صرفه جويي در مصارف و هزينه‌ها مي‌شود.

گرانول پلي پروپيلن بازيافتي چگونه توليد مي‌شود؟

روش توليد گرانول بازيافتي با ساير گرانول‌ها كمي متفاوت است؛ زيرا براي توليد آن‌ها بايد از پلاستيك‌هاي ضايعاتي استفاده كرد. به طور كلي مراحل توليد گرانول بازيافتي PP تاثير فراواني روي خريد انواع گرانول دارد. در ادامه با اين مراحل بيشتر آشنا مي‌شويم.

اولين مرحله‌ي توليد گرانول بازيافتي، جمع‌آوري پليمرها و جداسازي آن‌ها است. به عنوان مثال اگر بخواهيم گرانول پلي پروپيلن توليد كنيم بايد ساير پلاستيك‌ها را جدا كرده و از مخلوط شدن آن‌ها جلوگيري كنيم. پس از آن عمليات شستشو را انجام داده تا ناخالصي‌ها نيز جدا شوند. در مرحله بعد، پلاستيك‌ها را ذوب كرده و به حالت خميري در مي‌آوريم تا وارد دستگاه اكسترود شوند. در آخر، سرمايش گرانول‌ها و برش آن‌ها به قطعات ريز انجام شده و وارد مرحله آزمايش كيفي مي‌شوند. به همين راحتي!

 

خريد انواع گرانول با قيمت مناسب از پارس صنعت

شركت پارس صنعت به عنوان يكي از قديمي‌ترين شركت‌هاي توليد كننده گرانول و دستگاه‌هاي مربوطه مي‌تواند بهترين گزينه براي خريد انواع گرانول باشد. از جمله ويژگي‌هاي گرانول توليد شده در پارس صنعت مي‌توان به استحكام بالا، درخشندگي عالي، مقاومت به ضربه مناسب، چگالي استاندارد و قيمت مناسب اشاره كرد.

 در حقيقت، استفاده از تجهيزات مدرن و متخصصان حرفه‌اي و كارآزموده در پارس صنعت سبب شده است كه محصولات اين شركت از نظر كيفيت در سطح بالايي قرار بگيرند. شما نيز براي خريد انواع گرانول بازيافتي پ پ مي‌توانيد با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد....

 

aftabir.com/reportages/view/1980/براي-خريد-انواع-گرانول-به-چه-مواردي-بايد-توجه-كنيم-راهنماي-خريد-گرانول


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۲۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :