mohem mohem .

mohem

طراحي بيوفيليك و نقش آن در بهبود كيفيت زندگي انسان

طراحي بيوفيليك و نقش آن در بهبود كيفيت زندگي انسان

طراحي بيوفيليك يك اتفاق مثبت و رويكرد جديدي در معماري داخلي و طراحي فضاي سبز شهري است. هدف اين روش‌ترميم رابطه‌ي شكرآب شده ميان انسان و محيط‌زيست است تا درنهايت منفعت ما و طبيعت در يك راستا قرار گيرد. در اين مطلب به چيستي طراحي بيوفيليك، مزاياي آن و ابزارهايي كه در اختيار طراحان فضاي سبز قرار مي‌دهد مي‌پردازيم.

m1_xpbq.png

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك | شركت ايده سبز

هم‌زمان با قد كشيدن شهرها، دسترسي انسان به طبيعت كم‌تر و كم‌تر مي‌شود. فرهنگ شهرنشيني در حال قطع بي‌سروصداي ارتباط ما با مادر طبيعت است. در طراحي فضاي شهري، جنگل‌ها به حاشيه رانده‌شده و روزبه‌روز از ما دورتر مي‌شوند. با سرعت فعليِ گسترش شهرنشيني، زمان زيادي نمي‌برد تا اين رابطه به آخر كار خود برسد!

در سمت ديگر ماجرا، افراد زيادي در تلاش‌اند تا اين پيوند را دوباره برقرار كنند. اين مسئله غيرقابل انكار است كه ما براي داشتن يك زندگي باكيفيت به تعامل با طبيعت نياز داريم. اما صنعتي شدن و زندگي پيچيده مدرنيزه شده موانع زيادي براي بهبود شرايط ايجاد كرده. طراحي بيوفيليك يكي از راه‌حل‌هاي متخصصين طراحي فضاي سبز براي نجات انسان شهرنشين است. اما طراحي بيوفيليك چيست و چگونه كيفيت زندگي مارا بهبود مي‌دهد؟ پاسخ اين پرسش را در ادامه خواهيد يافت.

طراحي بيوفيليك چيست؟

 

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك چيست؟ | شركت ايده سبز

بيوفيليك واژه‌اي نسبتاً جديد است كه طي چند سال گذشته وارد فرهنگ لغت بين‌المللي شده. بيوفيليك در لغت به معناي زندگي با عناصر زنده و عشق ورزيدن به آن‌ها است. واژه بيوفيليك با وجود تازگي، معناي عميقي در خود دارد. طراحي بيوفيليك مي‌گويد كه اجازه دهيد به طبيعت سلامي دوباره كنيم! اين سبك به يك خصلت ذاتي در ما اشاره مي‌كند: عشق به طبيعت و موجودات زنده...

در طراحي بيوفيليك معماري داخلي، خارجي و برنامه‌ريزي شهري به شكلي سازنده با طبيعت ادغام مي‌شوند. رعايت استانداردهاي محيط‌زيستي، به‌كارگيري گياهان و همچنين المان‌هاي فضاي سبز همگي بخشي از طراحي بيوفيليك هستند. امروزه طراحي بيوفيليك به‌عنوان يك تخصص مطرح است. مي‌توان اين روش را يك دانش بين‌رشته‌اي دانست كه منجر به ايجاد دو تخصص جديد نيز شده است:

  • معماري سبز

معماري سبز تلفيقي از طبيعت و فنون ساختمان‌سازي است كه باهدف بهره‌وري و بهبود كيفيت محيط زندگي ايجاد شده. در معماري سبز تلاش مي‌شود فرآيند ساخت‌وساز در تعامل و دوستي با طبيعت انجام شود. يكي از جذابيت‌هاي معماري سبز، ساختمان‌هاي سبز هستند كه شايد درباره‌ي آن‌ها شنيده باشيد. اين ساختمان‌ها به‌شدت اقتصادي، بهينه و دوستدار محيط‌زيست هستند.

  • طراحي فضاي سبز و محوطه سازي

محوطه سازي يا طراحي لنداسكيپ به معناي تلفيق هنر و علم براي چينش المان‌ها در مساحتي مشخص است. اين مساحت مي‌تواند يك فضاي سبز شهري مانند پارك باشد و يا يك حياط كوچك در ساختماني مسكوني. در طراحي فضاي سبز از فنون محوطه سازي براي تعريف نوع و جايگاه عناصر استفاده مي‌شود. اينكه از گياهان و المان‌هاي فضاي سبز به چه شكل استفاده شود، در طراحي بيوفيليك بررسي و آموزش داده مي‌شود. در طراحي فضاي سبز اجزاء زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه مهمترين آن‌ها گياهان زنده هستند. بخش‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه هدف همه‌ي آن‌ها ايجاد شرايط مناسب براي رشد گياه و بهره‌مندي بهتر انسان است.

طراحي فضاي سبز و محوطه سازي از ابزارهاي قدرتمند طراحي بيوفيليك هستند. خوشبختانه در كشور ما رشته طراحي فضاي سبز وجود دارد. همچنين شركت‌هاي طراحي فضاي سبز به‌صورت تخصصي به فعاليت مشغول‌اند. در كشور ما به دليل جغرافياي خشك از محوطه سازي و طراحي فضاي سبز براي كاهش آلودگي و كنترل دمايي استفاده مي‌شود.

مزاياي طراحي فضاي سبز به سبك بيوفيليك

انسان به‌طور فطري از هم‌راستايي و حضور در طبيعت نفع مي‌برد. ما مي‌توانيم زندگي سالم‌تري را تجربه كنيم درصورتي‌كه با طبيعت از در دوستي درآييم. طراحي بيوفيليك به انسان اجازه مي‌دهد زندگي مدرني در پيش بگيرد درعين‌حال ارتباط خود با طبيعت را حفظ كند. در ادامه تعدادي از مزاياي طراحي بيوفيليك را مشاهده مي‌كنيد:

  • بهبود سلامت رواني افراد جامعه
  • كاهش آلودگي و تصفيه هوا
  • استفاده از نور طبيعي
  • كاهش مصرف انرژي و بهينه‌سازي سيستم
  • كاهش هزينه ساخت‌وساز
  • ايجاد عايق صوتي و حرارتي
  • مديريت چرخه آب
  • ايجاد تنوع زيستي
  • دسترسي به غذاي تازه

ساختمان‌هاي سبز

 

متن جايگزين: ساختمان سبز | شركت ايده سبز

آمارها نشان مي‌دهند تنش و استرس بزرگ‌ترين قاتلان انسان در يك دهه گذشته هستند. مشكلات قلبي، اختلالات رواني و بيماري‌هاي عصبي همه از روان ناآرام انسان ماشيني شده نشات مي‌گيرند. طراحي بيوفيليك با ارائه? راهكارهاي اساسي گام بزرگي براي رفع نياز انسان به آرامش برداشته. يكي از راهكارهاي علم روانشناسي براي بهبود سلامت روان جامعه برقراري پيوند مجدد ميان انسان و طبيعت است. در طراحي بيوفيليك اين مسئله در قالب ساختمان‌هاي سبز به حقيقت پيوسته.

در اين ساختمان‌ها خبري از مواد غيرقابل بازيافت نيست. فرآيند ساختمان‌سازي كاملاً دوستدار محيط‌زيست بوده و در آن از مصالح سبز استفاده مي‌شود. استفاده از نور طبيعي، تهويه مطبوع و عناصر طراحي فضاي سبز مباحث جديدي هستند كه در ساختمان‌هاي سبز مطرح مي‌شوند. مهم‌ترين بخش در ساختمان‌هاي سبز وجود گياهان زنده است كه به‌درستي با سيستم ساختمان عجين مي‌شوند. مثلاً سيستم تهويه و عايق دمايي كه به كمك گياهان ايجادشده و در سراسر ساختمان مورداستفاده قرار مي‌گيرد. در ساختمان‌هاي سبز از آب مازاد يا آب باران جمع‌آوري‌شده براي ايجاد سيستم آبياري استفاده مي‌شود. در ادامه با عناصر اصلي در ساختمان‌هاي سبز آشنا مي‌شويد:

  • ديوار سبز

ديوار سبز يا گرين وال (Green Wall) ديواري عمودي و پوشيده از گياهان زنده است. اين ديوار علاوه بر جنبه? زيبايي كاربردهاي بسياري در داخل و خارج از ساختمان دارد. در طراحي بيوفيليك استفاده از ديوار سبز به‌منظور ايجاد پارتيشن و جداسازي، پوشش ديوارهاي داخلي و خارجي پيشنهاد مي‌شود.

  • پشت‌بام سبز

پشت‌بام سبز يا روف گاردن فرآيند ايجاد فضاي سبز و محوطه سازي روي پشت‌بام منازل، آپارتمان‌ها و مجتمع‌هاي تجاري است. گرايش زندگي شهري به آپارتمان‌نشيني دسترسي انسان به باغ و حياط را كاهش داده. راهكار طراحي بيوفيليك براي اين مشكل اختصاص فضاي پشت‌بام به فضاي سبز است.

  • تراس سبز

درحالي‌كه در آپارتمان‌ها از تراس حداقل استفاده مي‌شود، طراحي بيوفيليك به آن به‌عنوان ابزار گسترش ساختمان سبز نگاه مي‌كند. محوطه سازي و ايجاد فضاي سبز در تراس و بالكن مجتمع‌هاي آپارتماني موجب كاهش فقر سبزينگي مي‌شود.

سخن آخر

گفتيم كه هدف طراحي بيوفيليك ايجاد تناسب بين زندگي مدرن شهري و نياز انسان براي ارتباط با طبيعت است. همچنين از ساختمان‌هاي سبز و اجزا آن‌ها صحبت كرديم و اينكه چگونه طراحي بيوفيليك را محقق مي‌كنند. درنهايت تأكيد مي‌كنيم كه طراحي بيوفيليك با افزايش تنوع زيستي، انتشار دي‌اكسيد گربن را كاهش داده و سلامت ما و زمين عزيزمان را تضمين مي‌كند.

براي دريافت مشاوره رايگان درزمينه‌ي طراحي فضاي سبز و محوطه سازي با ما در مجموعه ايده سبز تماس بگيريد. امكان مشاوره رايگان از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926  و 02177245295  براي شما فراهم شده است.

منبع: سايت باميك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۷:۱۹ توسط:sam موضوع:

درباره فروشگاه اينترنتي خانه سلام

درباره  فروشگاه اينترنتي خانه سلام

 

خانه سلام فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي با بهترين قيمت و كيفيت عالي

قبل از خريد جهيزيه عروس مشورت كنيد

 

براي خريد كالاهاي ضروري حتما در مورد برندهاي موجود در بازار تحقيق كنيد و اطلاعات كسب كنيد.

 

بهترين راه تحقيق اين است كه از آشنايان و دوستاني كه همان محصول را خريده اند بپرسيد. درخواست كنيد قطعا كساني كه از يك محصول استفاده كرده اند بهتر از فروشندگان مي توانند شما را راهنمايي كنند.

 

علاوه بر اين، اگر با ديد باز به خريد برويد، در دام تبليغات فروشندگان نمي افتيد.

 

زيرا هزينه خريد محصول هدر نخواهد رفت و رضايت كامل را از كيفيت آن به همراه خواهد داشت.

 

 فروشگاه اينترنتي خانه سلام

تهيه ليست جهيزيه

 

براي اينكه همه جوانب خريد جهيزيه عروس را در نظر بگيريد و در هنگام خريد بي نظمي و فراموشي داشته باشيد، بهتر است اقلام مورد نياز را فهرست كرده و بر اساس كاربرد دسته بندي كنيد.

فروشگاه اينترنتي خانه سلام

مثلاً وسايل مورد نياز اتاق خواب را در يك دسته، وسايلي كه متعلق به پذيرايي و پذيرايي هستند در يك دسته و لوازم برقي را در يك دسته و وسايل كاربردي مربوط به آشپزخانه را در دسته اي ديگر قرار دهيد.

 

داشتن نظم ذهني در خريد به شما اين امكان را مي دهد كه بدون غفلت از نياز خود خريد كنيد و در نهايت از خريد خود لذت ببريد.

 

 

برنامه ريزي براي خريد جهيزيه

فروشگاه اينترنتي خانه سلام

معمولا مادراني كه دختران خوش شانسي دارند چند سال قبل از ازدواج او را تامين مي كنند.

 

مادران با ذوق مقداري ملزومات جهيزيه را مي دوزند و آماده نگه مي دارند. در مواقع لزوم مشكلي نداشتند.

 

تختخواب، پتو، حوله، حوله آشپزخانه و ساير لوازم خياطي، اگر از قبل ساخته شده باشند، مي توانند در زمان زيادي صرفه جويي كنند.

 

 فروشگاه اينترنتي خانه سلام

از تماس چشمي خودداري كنيد

 

در هنگام خريد جهيزيه به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين اقلام تنها براي رفع نياز شما خريداري مي شوند. بنابراين شما تنها كسي هستيد كه مي توانيد در مورد خوب يا بد بودن آنها نظر دهيد.

 

به جاي اينكه به خانه خود نگاه كنيد، به بودجه، نيازها و آداب و رسوم خانواده خود نگاه كنيد. به جاي تمركز بر استرس، به اينها به عنوان اقداماتي فكر كنيد كه بايد به طور منظم انجام دهيد.

 

خودتان و زندگيتان را با افراد نزديكتان مقايسه نكنيد.

 

زيرا كم و بيش مهريه ملاك سعادت يا بدبختي افراد نيست

 

سعي كنيد به جاي فشار مالي به خانواده، در آخرين لحظات اقامت در خانه پدر و مادرتان فضايي شاد و آرام ايجاد كنيد و از بودن در كنار هم نهايت لذت را ببريد.

https://khanesalam.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۰۲ توسط:sam موضوع:

كاشت ابرو

كاشت ابرو

 

شايد در سال هاي قبل از نازك شدن ابروها، خالكوبي ترند روز بود. اما با افزايش محبوبيت ابروهاي پرپشت، كاشت ابرو نيز روز به روز در حال افزايش است. با كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني داشتن ابروهاي طبيعي، زيبا و پرپشت را تجربه كنيد.

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، كاشت ابرو، ريش و سبيل آماده پاسخگويي به درخواست عزيزان مي باشد. همچنين مي توانيد با شماره هاي كلينيك و يا با مراجعه به كلينيك دكتر خسروياني در تهران از مشاوره رايگان بهره مند شويد. متخصصان مجموعه با يافتن علت اصلي كم پشتي و افتادگي ابروهاي شما بهترين و مناسب ترين روش كاشت را پيشنهاد مي كنند.

 

 

ريزش ابرو تا حد امكان ممكن است رخ دهد. كتاب هايي مانند كم كاري تيروئيد، بيماري، وراثت، سوختگي، جراحت، خالكوبي و غيره مي توانند به ابروهاي افتاده تبديل شوند. بسياري از زنان براي جبران پشتون هاي پست خود به روش هايي مانند خالكوبي ابري و هاچ متوسل مي شوند. مشكل اين روش اين است كه دائمي نبود و هر چند وقت يكبار بايد تمديد مي شد.

 

اين موضوع مي تواند شامل تعداد زيادي باشد. با انجام عمل پيوند در كلينيك دكتر خسروي تنها با يك پرداخت مي توانيد براي هميشه ابروهايي زيبا و پرپشت داشته باشيد. همچنين كلينيك هميشه سعي كرده قيمت هاي منصفانه اي را به پيشنهادات ارائه دهد تا همه تجربه ابرو داشته باشند.

همچنين مقدمه كاشت مو HRT را بخوانيد

كاشت ابرو

 

به طور كلي كاشت ابرو به روش هاي FUT، FUE و SUT قابل انجام است كه تمامي اين روش ها توسط تيم مجرب دكتر خسروياني در كلينيك ايشان انجام مي شود. كلينيك موظف به ارائه مشاوره رايگان در خصوص روش مناسب كاشت ابرو جهت خريد بوده و مشتريان را در اين انتخاب ياري خواهد نمود.

تيم دكتر خسروياني در تمامي مراحل همراه شما خواهد بود

 

قبل، حين و بعد از عمل نكاتي وجود دارد كه بايد رعايت شود كه كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني انتخاب كرده است، مي تواند روند بهبودي را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشد. تمامي اين نكات توسط كادر پزشكي به دكتر خسروياني آموزش داده مي شود و همچنين كادر درمانگاه همواره با صبر و حوصله آماده پاسخگويي به سوالات شما خواهند بود.

مشاوره حرفه اي

 

براي دريافت مشاوره رايگان روي دكمه كليك كنيد

تماس مستقيم 02126760036

تماس مستقيم 02126760036

پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد

 

كلينيك دكتر خسروياني موظف به رعايت كليه نكات و پروتكل هاي بهداشتي وزارت بهداشت مي باشد. زيرا تامين سلامت يكي از اولويت هاي اين كلينيك مي باشد. استفاده از وسايل يكبار مصرف و استريل در حين عمل، استفاده از وسايل پانسمان استريل و ضد عفوني شده براي عمل و همچنين محيط كاملا استريل و ضد عفوني شده اتاق عمل براي جلوگيري از انتقال اتاق عمل در دستور كار كلينيك مي باشد. و بسيار سخت گرفتار خواهند شد. پس اگر متقاضي كاشت ابرو به دكتر خسروياني هستيد، جاي نگراني براي سلامتي خود نيست.

همچنين روش هاي مراقبت از مو FIT را بخوانيد

ضمانت نامه كتبي باليني

 

دكتر خسراني با رضايت هميشگي از انجام كار، ضمانت نامه كتبي اقدام را ارائه مي كند. در اين ضمانت نامه قيد خواهد شد كه در صورت عدم رضايت از تراكم مو، كلينيك بدون دريافت هزينه جايگزين اقدام به كاشت فوليكول مو مي نمايد.

 

كلينيك متعه نيز مي پذيرد كه در صورت تصميم به انجام كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني، پس از مشاوره رايگان به بهترين روش انتخاب شده، براي استفاده و كاشت ابرو به درخواست ايشان انتخاب شود.

 

 https://khosroyani.com/eyebrow-transplantation/

 

نمونه كار كاشت ابرو تيم دكتر خسروياني

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، ابرو، ريش و سبيل مفتخر است كه رضايت و اعتماد مشتريان را به همراه داشته باشد. در ادامه نمونه هايي از كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني را براي شما عزيزان قرار داده ايم تا با خيالي آسوده كلينيك دكتر خسروياني را انتخاب كنيد.

 

براي دريافت مشاوره رايگان در خصوص كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسراني علاوه بر تماس با گروه و ملاقات حضوري مي توانيد فرم مشاوره زير را انجام دهيد. كارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد و همچنين به شما در انتخاب بهتر كمك خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۷:۴۷ توسط:sam موضوع:

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

 

به طور كلي داشتن گيربكس كامل و حرفه اي براي استفاده در محيط هاي صنعتي ضروري است و براي اين امر بايد برنامه ريزي خاصي داشته باشيد. گيربكس فلاندر ساخت آلمان است و سال هاست كه اين شركت در حال برنامه ريزي براي ساخت آن است.

 

آلمان در حال حاضر بهترين گيربكس ها را توليد و در دسترس عموم قرار مي دهد. نمايندگي گيربكس فلاندر به دليل درخواست هاي زياد براي خريد اين ابزار اين محصولات را در ايران عرضه مي كند. اين نمايندگي بهترين قطعات مربوط به برند فلاندرز را با قيمت و شرايط مناسب ارائه مي دهد.

 

گيربكس كوپلينگ

كاربرد گيربكس فلاندر چيست؟

 

گيربكس هاي فلاندرز زيرمجموعه زيمنس آلمان هستند و به همين دليل بالاترين استانداردهاي ممكن را در ساخت خود دارند. اگر نگاه دقيق تري به گيربكس هاي Flanders بيندازيم متوجه مي شويم كه اين محصول از بسياري جهات در بالاترين كيفيت ممكن قرار دارد.

 

نمايندگي گيربكس فلندر در ايران

 

اين شركت اكثر گيربكس هاي صنعتي را توليد و در اختيار مشتريان خود در سراسر جهان قرار مي دهد. در حال حاضر تعداد زيادي گيربكس فلاندر در ايران موجود است و به متقاضيان فروخته مي شود. با بررسي دقيق اين موضوع مي توان به محبوبيت بالاي اين محصول در بين مديران صنعتي پي برد.

نمايندگي گيربكس فلاندر در ايران

 

گيربكس يا گيربكس به طور كلي وظيفه انتقال نيرو را بر عهده دارد. بر اين اساس اين محصول در ساختار بسياري از اجزاي تجهيزات صنعتي نقش اساسي دارد. انرژي توليد شده توسط منبع مكانيزه بوده و در نهايت در اختيار مصرف كننده سيستم قرار خواهد گرفت.

 

همانطور كه مي بينيد گيربكس فلاندرز نقش بسيار مهمي در اين فرآيند دارد و براي اين كار بايد از بهترين محصول ممكن استفاده كرد. اكنون كه با كاربردهاي اصلي اين ابزار آشنا شديد، حتما در نمايندگي گيربكس صنعتي فلاندر انتخاب خود را انجام دهيد.

فروش قطعات گيربكس فلاندر در نمايندگي

 

گيربكس از چندين قسمت تشكيل شده است كه هر كدام از آن ها اهميت ويژه اي دارند. مهمترين قسمت گيربكس دنده هايي هستند كه ميزان گشتاور خروجي از گيربكس را كنترل مي كنند. تعداد دنده هاي گيربكس بسته به گيربكس متفاوت است.

 

 

گيربكس SEW

 

قسمت مهم بعدي محور ميله اي است كه كار چرخ دنده ها به آن منتقل مي شود. در واقع نيروي مكانيكي توسط ميله محور از گيربكس خارج خواهد شد. در يك نگاه متوجه مي شويد كه هر چه كيفيت اين قطعات بالاتر باشد، انجام كارهاي مختلف براي شما راحت تر خواهد بود.

 

پوسته گيربكس نيز نقش بسيار مهمي در اين محصول دارد و بايد نقش مهم و اساسي آن را در نظر بگيريد. به طور كلي گيربكس فلاندر داراي پوسته مقاومي است كه از تمامي اجزاي داخلي آن محافظت مي كند.

فروشنده دنده فلاندر

 

مواد پوسته معمولاً چدن است كه در برخي موارد ممكن است تغيير كند. امروزه با مطالعه اين موارد متوجه شده اند كه فولاد و آلومينيوم نيز براي ساخت پوسته مناسب هستند و از آن به بهترين شكل ممكن استفاده مي كنند. يك كاسه نمدي نيز در ساختار گيربكس ديده مي شود كه از ورود گرد و غبار و آلودگي به داخل گيربكس جلوگيري مي كند.

 

اين قطعه همچنين از نشت روغن از گيربكس جلوگيري مي كند و از اين نظر بسيار حائز اهميت است. جدا از موارد ذكر شده، معمولاً يك درپوش مخزن روغن روي گيربكس فلاندر وجود دارد كه با آن مي توانيد مقدار و كيفيت روغن موجود را بررسي كرده و سپس تصميم لازم را بگيريد.

 

همانطور كه مي بينيد گيربكس فلاندرز از قطعات مختلفي تشكيل شده است. خوشبختانه تمامي قطعات گيربكس فلاندر توسط نمايندگي مجاز آن در ايران به فروش مي رسد و امكان خريد آن با ارزان ترين قيمت ممكن مي باشد. تمامي قطعات داراي استانداردهاي كيفي آلمان مي باشند و تا سال ها ديگر نيازي به خريد مجدد آنها نخواهيد داشت.

گيربكس صنعتي و گيربكس پيچ

 

گيربكس هاي صنعتي و گيربكس هاي حلزوني داراي راندمان و قابليت اطمينان بالايي براي انواع كاربردهاي صنعتي هستند. اين گيربكس ها با آپشن هاي مختلفي مانند بك استاپ عرضه مي شوند. حالت نصب را مي توان به صورت افقي يا عمودي با خروجي هاله به عنوان محور و همچنين با گيربكس كمكي انتخاب كرد. گيربكس هاي كرانويل-فلاندر در كاربردهاي مختلف انعطاف بالايي دارند.

 

Flanders براي به دست آوردن دانش گسترده از تمام جنبه هاي فناوري انتقال و همچنين بهترين كيفيت همه محصولات و خدمات استفاده مي شود. شركت فلاندرز يكي از با كيفيت ترين گيربكس هاي صنعتي با كاركنان و مديران ماهر و مصمم مي باشد. محصولات فيلم بر اساس نيازهاي فردي مشتريان توليد مي شوند و از بهترين مواد اوليه براي دستيابي به محصولات متنوع با كيفيت استفاده مي شود.

 

اگرچه فلاندرز زيرمجموعه زيمنس است، اما ثبات جهاني دارد. گيربكس صنعتي Flanders يك شريك قابل اعتماد براي مشتريان خود است. از بهترين ويژگي هاي اين شركت مسئوليت پذيري، تجربه بالا، نوآوري محصول و انعطاف پذيري زياد در كار است. محصولات فلاندري شامل گيربكس حلزوني، گيربكس حلزوني، آويز و انواع خاص گيربكس مي باشد.

شركت آشنا نماينده فروش گيربكس صنعتي فلاندر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۱:۲۴ توسط:sam موضوع: