mohem mohem .

mohem

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

 

آيا تا به حال به ثبت آگهي هاي خود در كانال هاي استخدامي تلگرام فكر كرده ايد؟! راه هاي بسيار زيادي براي ثبت آگهي هاي استخدامي وجود دارد. از سايت هاي مختلف گرفته تا روزنامه ها و انواع مختلفي از شبكه هاي اجتماعي. اما هميشه كوتاه ترين و سريع ترين مسير بهترين روش براي استخدام و اشتغال است. كارفرمايان و كارجويان گرامي توجه داشته باشيد كه راه هاي ميانبر براي جذب نيرو هاي متخصص و اشتغال شما كاربردي ترين روش ها هستند! مثل ثبت آگهي هاي استخدامي در كانال هاي استخدامي تلگرام!! در اين مقاله در رابطه با مزيت هاي كانال هاي تلگرام نسبت به ساير روش هاي ثبت آگهي و بهترين كانال تلگرامي در زمينه ي استخدام و اشتغال پرداخته مي شود! با ما همراه باشيد تا با خصوصيات منحصر به فرد اين كانال ها بيشتر آشنا شويد!

 

 

چرا براي ثبت آگهي هاي استخدامي كانال هاي تلگرام انقدر پر كاربرد و پر طرفدار اند؟!

 

برنامه ي تلگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در بين ساير برنامه ها است. تقريبا مي توان گفت اكثر مردم كشورمان با اين برنامه آشنا هستند و از آن استفاده مي كنند! امروزه خيلي بعيد است كه كسي بدون چِك كردن گوشي و مخصوصا سر زدن به تلگرام به رخت خواب برود!! همين مساله خود به تنهايي براي پر استفاده و پر كاربرد بودن تلگرام كافي است! حال وقتي صحبت از مساله ي مهمي مثل كاريابي به ميان مي آيد، اهميت استفاده از برنامه ي تلگرام دو چندان مي شود!

 

مهم ترين ويژگي هاي برنامه ي تلگرام براي ثبت آگهي هاي استخدامي

 

برنامه ي تلگرام برنامه اي بسيار منحصر به فرد و با كيفيت است و مزاياي فوق العاده زيادي دارد. همين كيفيت بالا و كاركرد دقيق و با سرعت تلگرام باعث شده كه كاربران زيادي حتي از ديگر برنامه هاي به تلگرام روي آورند، در اينجا تنها به چند مورد از مهم ترين ويژگي هاي تلگرام اشاره مي شود:

 

در دسترس بودن براي تلگرام براي تمامي افراد در هر شغل و رده ي سني

ارزان و مقرون به صرفه بودن استفاده از اين برنامه

سرعت مناسب تلگرام در انتشار فايل ها و اطلاعات نسبت به ساير برنامه ها

 

قابليت بسيار فوق العاده ي اين برنامه براي نصب در سيستم ويندوز، اندوريد و IOS

 

 

بهترين كانال تلگرام آگهي استخدام كدام است؟!

 

با توجه به محدوديت زمان و حساس بودن مساله در امر استخدام، كانالي بهترين است كه در كمترين زمان‌ ممكن و با سرعتي فوق العاده بالا شما را به شغل مورد نظرتان برساند. مجموعه ي دوري جاب مدت ها است كه با ايجاد كانال هاي مختلف در سطح تلگرام توانسته توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كند! دوري جاب تقريبا براي تمامي شهر هاي كشور كانال آگهي استخدام دارد. دسترسي به كليه ي آگهي هاي استخدامي اين كانال ها رايگان است و براي هر رشته ي تحصيلي و حوزه ي شغلي كه فكرش را بكنيد آگهي استخدامي ثبت مي شود! مسلما با عضويت در كانال هاي استخدامي تلگرام دوري جاب به راحتي و در سريع ترين حالت ممكن مي توانيد به بهترين موقعيت هاي شغلي دسترسي داشته!

منبع: خبرنامه دانشجويان ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۲۲ توسط:sam موضوع:

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

 

 

يكي از پارامترهاي موجود در مشخصات فني يك دوربين مداربسته زاويه تنظيم يا Adjustment Range است كه در دوربين هاي مختلف دام بولت و .. متفاوت است. اين مشخص نشان ميدهد بدنه دوربين را پس از نصب در چه زوايايي مي توان تنظيم كرد. معمولا بدنه دوربين هاي مداربسته را طوري طراحي مي كنند كه بهترين زاويه گردش را داشته و امكان تنظيم دوربين براي داشتن بهترين تصوير وجود داشته باشد.


هنگام انتخاب نوع و مدل دوربين مداربسته اغلب به تنوع تنظيمات آن در شرايط مختلف دقت مي كنيم. البته هر چه به سمت مدل هاي پيشرفته با قابليت هاي بيشتري مي رويم، اين قابليت ها نيز بيشتر مي گردد اما به طور كلي در هنگام خريد دوربين توصيه مي كنيم به نكات زير در مورد زاويه تنظيم توجه نماييد:

  • بدنه دوربين هاي دام طوري طراحي شده اند كه براي نصب زير سقف مناسب هستند در نتيجه اقدام به نصب آنها بر روي ديوار ممكن است تنظيم كردن آنها را بسيار سخت كند.
  • دوربين هاي بولت براي نصب بر روي ديواري مناسب هستند. به همين دليل تنظيم كردن انها در حاليكه بر روي سقف نصب شوند غيرمنطقي و دشوار به نظر مي آيد.
  • دوربين هاي باكس بر اساس پايه اي كه بر روي ان سوار مي شوند تنظيم مي گردند و ذاتا زاويه تنظيم ندارند.

زاويه ديد در دوربين مدار بسته

يكي از سوالاتي كه بسيار از سوي كاربران مطرح مي گردد اندازه زاويه ديد دوربين مدار بسته است. لذا در ادامه شما را با انواع زاويه ديد آشنا شويم:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت

 

اين روزها افراد زيادي هستند كه به دنبال خريد درب ضدسرقت هستند، اگر تا حالا از مزاياي داشتن آن بي‌خبريد و ويژگي‌هاي يك درب ضد سرقت خوب را نمي‌دانيد! مطالب زير شما را در انتخاب و خريد اين وسيله ضروري در ساختمان‌ها راهنمايي خواهد كرد.

درب ضد سرقت چيست؟

درب ضد سرقت براي حفاظت ساختمان‌ها از سرقت، زلزله، آتش‌سوزي، سيل و بسياري آسيب‌هاي ديگر ساخته شده است.

ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت:

درهاي ضد سرقت بايد در برابر آب‌وهوا و زنگ‌زدگي مقاوم باشند. درب‌هايي با روكش پودري و فولاد ضدزنگ معمولاً بهترين هستند.

ويژگي‌هاي امنيتي ديگر مانند لولا مخفي، قفل‌هاي هوشمند و فلزات بدنه بادوام از ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت مي‌باشد.

اگر به دنبال خريد درب ضد سرقت هستيد،  ما به شما در انتخاب درب مناسب كمك خواهيم كرد.

انواع مدل هاي درب ضد سرقت:

از انواع مدل هاي درب ضد سرقت به دربمي توان به درب  رويه فلزي،پي وي سي، ام دي اف و رويه رنگ اشاره كرد.

اجزاي مهم درب ضد سرقت:

اجزاي  مهم درب ضد سرقت شامل چهار چوب، رويه درب، قفل و لولا مي باشد.اجزاي ديگر درب، مانند چشمي و زنجير شب بند نيز از اجزاي فرعي يك درب ضد سرقت مي باشد.

 

نكات مهم براي خريد و نصب درب ضد سرقت:

جنس چارچوب بايد از فلز خوب و با كيفيت باشد. به جنس لولا و تعداد لولا ها در خريد درب ضد سرقت بايد توجه كرد.جنس لايه روي درب بايد متناسب با محل سكونت باشد.

 

e_2_123d.jpg

 

دُرسي تخصصي ترين مرجع مشاوره، خريد، حمل و نقل و نصب درب ضد سرقت در ايران است. دُرسي در راستاي كاهش دغدغه مشتريان براي خريد يك محصول با كيفيت از تصميم به خريد تا نصب كامل ايجاد شده است. ارائه خدمت به انبوه سازان، فروشندگان و نمايشگاه داران درب ضد سرقت به صورت كامل و با كيفيت بالا در دُرسي صورت ميگيرد.

https://doorc.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۳۷ توسط:sam موضوع:

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

آشنايي و خريد انواع گرانول پ پ بازيافتي

r1_uq12.jpg

يكي از ساده‌ترين و اقتصادي‌ترين روش‌هاي توليد لوازم پلاستيكي، استفاده از دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك است. مواد اوليه اين دستگاه‌ها، گرانول است كه نوعي پليمر ريزدانه مي‌باشد و از مواد مختلفي مانند پلي پروپيلن ساخته مي‌شود. شما با خريد انواع گرانول از مراكز معتبر و استفاده‌ي آن‌ در دستگاه تزريق پلاستيك مي‌توانيد انواع لوازم و محصولات پلاستيكي را در تيراژ بالا توليد كنيد.

بررسي‌هاي ما نشان داده است كه گرانول‌ و كيفيت آن‌ تاثير قابل توجهي روي محصول نهايي دارد. به همين دليل، براي خريد انواع گرانول بايد نكات مربوط به آن را رعايت كرده و از شركت‌هايي خريد كنيم كه تجربه و سابقه درخشاني در توليد گرانول بازيافتي پ پ دارند.

در اين مقاله قرار است كمي در مورد گرانول PP بازيافتي و مراحل توليد آن صحبت كرده و در آخر بهترين شركت توليد كننده انواع گرانول بازيافتي پ پ را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

گرانول بازيافتي پ پ چيست و چه كاربردي دارد؟

گرانول‌ها را معمولاً از مواد پليمري مانند پلي پروپيلن يا پ پ مي‌سازند كه داراي استحكام مناسبي است. همچنين، مقاومت اين پليمرها در برابر ضربه نيز بسيار خوب بوده و براي محصولات پلاستيكي بهترين گزينه هستند. اين گرانول‌ها را در ابعاد كوچك توليد مي‌كنند تا به راحتي بتوان آن‌ها درون قالب ريخت و عمليات تزريق پلاستيك را انجام داد.

لازم به ذكر است كه براي خريد انواع گرانول بهتر است از نوع بازيافتي آن استفاده كنيم؛ چراكه قيمت كمتري داشته و از نظر خواص مكانيكي و شيميايي نيز تفاوت چنداني با گرانول‌هاي دست اول ندارد. علاوه بر آن، استفاده از انواع پليمرهاي بازيافتي منجر به حفظ محيط زيست و صرفه جويي در مصارف و هزينه‌ها مي‌شود.

گرانول پلي پروپيلن بازيافتي چگونه توليد مي‌شود؟

روش توليد گرانول بازيافتي با ساير گرانول‌ها كمي متفاوت است؛ زيرا براي توليد آن‌ها بايد از پلاستيك‌هاي ضايعاتي استفاده كرد. به طور كلي مراحل توليد گرانول بازيافتي PP تاثير فراواني روي خريد انواع گرانول دارد. در ادامه با اين مراحل بيشتر آشنا مي‌شويم.

اولين مرحله‌ي توليد گرانول بازيافتي، جمع‌آوري پليمرها و جداسازي آن‌ها است. به عنوان مثال اگر بخواهيم گرانول پلي پروپيلن توليد كنيم بايد ساير پلاستيك‌ها را جدا كرده و از مخلوط شدن آن‌ها جلوگيري كنيم. پس از آن عمليات شستشو را انجام داده تا ناخالصي‌ها نيز جدا شوند. در مرحله بعد، پلاستيك‌ها را ذوب كرده و به حالت خميري در مي‌آوريم تا وارد دستگاه اكسترود شوند. در آخر، سرمايش گرانول‌ها و برش آن‌ها به قطعات ريز انجام شده و وارد مرحله آزمايش كيفي مي‌شوند. به همين راحتي!

 

خريد انواع گرانول با قيمت مناسب از پارس صنعت

شركت پارس صنعت به عنوان يكي از قديمي‌ترين شركت‌هاي توليد كننده گرانول و دستگاه‌هاي مربوطه مي‌تواند بهترين گزينه براي خريد انواع گرانول باشد. از جمله ويژگي‌هاي گرانول توليد شده در پارس صنعت مي‌توان به استحكام بالا، درخشندگي عالي، مقاومت به ضربه مناسب، چگالي استاندارد و قيمت مناسب اشاره كرد.

 در حقيقت، استفاده از تجهيزات مدرن و متخصصان حرفه‌اي و كارآزموده در پارس صنعت سبب شده است كه محصولات اين شركت از نظر كيفيت در سطح بالايي قرار بگيرند. شما نيز براي خريد انواع گرانول بازيافتي پ پ مي‌توانيد با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد....

 

aftabir.com/reportages/view/1980/براي-خريد-انواع-گرانول-به-چه-مواردي-بايد-توجه-كنيم-راهنماي-خريد-گرانول


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۲۸ توسط:sam موضوع: