mohem mohem .

mohem

وكيل مهندس.

مزيت‌هاي يك شخص كه رشته مهندسي را در حوزه وكالت به كار بگيرد، عبارتند از:

1. دانش فني:موختن رشته مهندسي به اين شخص اطلاعات و دانش فني قوي در زمينه‌هاي مرتبط با مهندسي مي‌دهد. اين دانش ميتواند در حل مسائل قانوني پيچيده و مرتبط با صنعتها و تكنولوژي‌ها به كار گرفته شود.

2. تحليل منطقي: مهندسان به دليل آموختن روش‌هاي تحليل منطقي و سيستماتيك،عمولاً توانايي بررسي و تحليل جزئيات و مسائل پيچيده راارند. اين توانايي مي‌تواند درفسير و تحليل موارد حقوقي و قوانين مرتبط با مهندسي مفيد باشد.

3. مهارت‌هاي مديريتي:هندسان در طول تحصيل و كار خود با مسائل مديريتي و سازماندهي پروژه‌ها ويم‌هاي كاري مواجه مي‌شوند. اين مهارت‌ها مي‌توانند در مديريت وكالت و برنامه‌ريزي بهره‌وري منابع و زمان مفيد باشند.

4. قدرت تحليل و استدلال: مهندسان عادت دارند به شيوه‌هاي منطقي و تحليلي فكر كنند و مسائلا به صورت ساختارمند بررسي كنند. اين توانايي مي‌تواند در تحليل حقوقي، استدلال قانوني و تدوين دفاعات قوي مفيد باشد.

5. نگرشوآورانه: مهندسان به دليلبيعت شغل خود كه بر پايه نوآوري ول مسائل است، معمولاً داراي نگرشي نوآورانه هستند. اين نگرش مي‌تواند در پيدا كردن راهحل‌هاي خلاقانه و جديد در حوزه وكالت مفيد باشد.

در همه جاي دنيا  وكيل و مهندس دو شغل جذاب و معتبر تلقي مي شوند و معمولاً متقاضيان فراواني دارند. در ايران عمدتاً فارغ التحصيلان رشته رياضي فيزيك به رشته هاي مهندسي روي مي آورند و از سوي ديگر فارغ التحصيلان علوم انساني عمدتاً گرايش به وكالت و قضاوت دارند.

وكيل پروژه كه يك وكيل مهندس است و  سابقه بالغ بر بيست سال كار مهندسي و وكالت تخصصي را دارد و در هر دو رشته تحصيل نموده سعي دارد در اين مقاله اين دو شغل را بر اساس تجربيات خود با يكديگر مقايسه نمايد پس با او همراه باشيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۳:۴۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :