mohem mohem .

mohem

مرتب كردن كانال تلويزيون ال جي

مرتب كردن كانال تلويزيون ال جي

اين منو شامل گزينه هاي متعدد، تقريبا همه عملي و مفيد است. شما مي توانيد ليست هاي قابل تنظيم، كانال هاي سازمان يافته، و بيشتر با درج اين تنظيمات و انجام برخي تنظيمات ساده داشته باشد. اين منو 'مديريت برنامه' در برخي از مدل هاي تلويزيون ال جي و 'ويرايش كانال ها' بر روي برخي مدل ها ناميده مي شود و در منوي 'كانال ها' يا 'Setup' دستگاه قرار دارد. توجه داشته باشيد كه براي اعمال تنظيمات بر روي تمام كانال هاي تلويزيوني، بايد گزينه DTV را براي دسترسي به تمام كانال ها انتخاب كنيد. در اين بخش به جزئيات هر بخش از اين منو مي رويم:

كانال هاپ گزينه در تلويزيون ال جي

 

پريدن كانال زماني است كه هنگام تعويض كانال ها نمي خواهيد يكي از شبكه ها را ببينيد و در واقع وقتي كانال ها را تغيير مي دهد، بدون مشاهده از اين كانال عبور كنيد.

 

در برخي از مدل ها، اين گزينه با يك رنگ مشخص شده است، و هنگامي كه كليد رنگ مربوطه را انتخاب مي كنيد، مي توانيد گزينه پرش از آن كانال را انتخاب كنيد. در برخي از مدل ها مي توانيد كانال هاپ را با كليك بر روي گزينه اي به نام 'هاپ' و انتخاب كانال يا برعكس فعال كنيد. توجه داشته باشيد كه اگر شماره كانال دقيق را انتخاب كنيد، آن شبكه ظاهر مي شود.

 

بلوك و باز كردن كانال ها در تلويزيون ال جي

 

در صورت لزوم مي توانيد كانال ها و برنامه ها را مسدود كنيد. اين گزينه در منو با عنوان 'باز كردن / باز كردن قفل' و يا 'قفل / باز كردن قفل' در دسترس است. براي مسدود كردن كانال ها، در بعضي از مدل ها بايد كليد رنگي كنار كلمه قفل را انتخاب كرده و كانال را قفل كنيد. در برخي از مدل ها مي توانيد با انتخاب كليد قفل و كانال مورد نظر آن را قفل كنيد. براي اين كار بايد رمز عبور قبلي را كه براي دستگاه تنظيم كرده ايد داشته باشيد و وقتي رمز عبوري را كه براي دستگاه انتخاب كرده ايد وارد كنيد، مي توانيد مجوز قفل كانال را صادر كنيد. رمز عبور پيش فرض براي برخي از مدل ها 0000 است. اگر رمز عبور خود را فراموش كرده ايد، بايد رمز عبور تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد.

 

مورد علاقه ال جي كانال هاي تلويزيون

 

شما مي توانيد يك ليست از كانال هاي مورد علاقه ايجاد و سپس دسترسي به آن كانال ها با انتخاب كليد FAV و يا با انتخاب ليست پخش خود را در بخش ليست. براي انجام اين تنظيمات مي توانيد بخش مديريت كانال يا ويرايش را وارد كنيد يا حتي كانال هايي را كه مي خواهيد در ليست قرار دهيد با انتخاب كليد FAV انتخاب كنيد.

 

گهگاه سيل كانال ها در تلويزيون ال جي وجود دارد و كانال هاي ديگر به صورت دنباله دار نمايش داده نمي شوند. دو راه براي مرتب سازي كانال ها وجود دارد و اگر با روش اول نتيجه نزنيد، بهتر است روش دوم را انجام دهيد. اين دو روش به اين قرارند:

حذف كانال‌ها و كانال‌يابي مجدد

 

    براي حذف كردن تمامي كانال‌ها، وارد قسمت كانال‌يابي خودكار شويد و گزينه شروع را انتخاب كنيد.

    كانال‌يابي را زماني كه تا حدود %10 الي %15 انجام شد، متوقف كنيد.

    سپس كانال‌يابي مجدد را به صورت كانال يابي دستي بر اساس فركانس‌هاي منطقه‌ي انجام دهيد.

 

ويرايش كانال‌ها

 

براي مرتب‌سازي كانال از طريق ويرايش كانال با توجه به مدل دستگاه وارد منوي ويرايش برنامه يا مديريت كانال شويد.در اين منو، كانالي كه قصد داريد جابه جا كنيد را انتخاب نماييد. سپس گزينه‌ي «ويرايش شماره كانال» را از بالا يا پايين صفحه انتخاب كنيد. اين بخش در مدل‌هاي مختلف متفاوت است و در بعضي از مدل‌ها با رنگ مشخص شده، كه لازم است دكمه‌ي رنگي مربوط به آن گزينه را فشار دهيد. سپس در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، شماره كانالي جديد براي شبكه‌ي مورد نظرتان وارد كرده و سپس تاييد كنيد.

 

در صورتي كه مدل تلويزيون شما اين گزينه را ندارد، مي‌توانيد از گزينه‌ي جابه‌جايي/ انتقال نيز استفاده كنيد، اما اين گزينه به طور كلي محل قرارگيري دو كانال را تغيير مي دهد و فقط شماره گذاري دو كانال را با هم جا به جا مي‌كند.

منبع : كاردرست تعمير

http://kardorosttamir.com/%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%a8-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/

 

https://www.pinterest.com/pin/1048142513247611959/

https://spark.adobe.com/page/svkNWFtTPpcb9/

https://sites.google.com/view/kardorosttamir/home

https://onlineproofing.home.blog/2021/11/21/kardorosttamir/

https://mollyconner3.tumblr.com/

https://myspace.com/mollyconner3

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1462334185264148484

https://disqus.com/by/mollyconner3/about/

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۵:۵۰ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :