mohem mohem .

mohem

بازي Watch Dogs: Legion بيشتر بشناسيد

بازي Watch Dogs: Legion بيشتر بشناسيد:

بازي Watch Dogs: Legion يك بازي ويديويي در ژانر اكشن ماجراجويي است كه توسط استوديو بازيسازي Ubisoft Toronto در دست ساخت بوده و كمپاني يوبيسافت آن را منتشر خواهد كرد. Ratchet & Clank 2016 در واقع نسخه بازسازي شده عنواني با همين نام است كه در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. Ratchet & Clank علاوه در عين اكشن بودن، بازي كم خشونتي است و ميتواند آپشن خوبي براي كودكان حداقل بالاي ۷ سال باشد. خب Ratchet & Clank يك شوتر نسبتا سخت است كه البته اين روزها كودكان خيلي خوب از عهده چنين سختيها و چالشهايي برمي آيند. به عنوان يك بازي كه به صورت سالانه عرضه ميشود، بله Just Dance خيلي معروفتر از اينها بايد باشد ولي خب همان طور كه اشاره شد، نميتوان كتمان كرد كه اين بازي، يك بازي خاص منظوره است. اين مجموعه چند سالي انحصاري سوني بود و بعدا براي پلتفرمهاي مختلف عرضه شد. در اين بازي حدودا ۲۰ موزيك از خوانندگان معروف با سبكهاي متفاوت گنجانده شده كه برخي از آنها موزيكهاي روز و مربوط به سال ۲۰۱۸ يا ۲۰۱۷ هستند و براي تنوع هم كه شده، چند مورد از آهنگهاي دهه ۸۰ و ۹۰ ميلادي هم در بازي قرار داده شدهاند. شما دوستان عزيز ميتوانيد براي خريد بازي ps5 به سايت هاي معتبر مراجعه كنيد. خبر خوب اين است كه شما همچنين ميتوانيد از درايوهاي سخت داخلي و SSD با اتصال آنها به پورت USB استفاده كنيد اما همان زمان بارگذاري سريعي كه از SSD داخلي دريافت ميكنيد تجربه نخواهيد كرد. بازي از هفت بخش تقسيم شده است كه بازيكن با استفاده از قدرت افسانهاي خدايان ميتوانند دشمنان خود را شكست دهند. استفاده از شخصيتهاي نه چندان جدي، پس زمينههاي شاد و دوست داشتني، پردازش رنگ محيط و همچنين موسيقيهاي شنيدني سبب ميشوند تا يك كودك بتواند از اين بازي لذت ببرد بدون اين كه به لحاظ رواني متوجه آسيبي باشد. در نقش يك خلبان كه در سيارهاي ناشناخته گير افتاده و با موجودات فضايي دست و پنجه نرم ميكند، يكي از بهترين بازي هاي PS5 را تجربه ميكنيد. در اين بازي، بازيكنان در نقش مايلز مورالس قرار ميگيرند. عنواني كه نوامبر امسال راهي بازار خواهد شد و اين بار براي گوگل استيديا نيز در دسترس قرار خواهد گرفت. اين بازي شاما راليهايي نمادين در كنيا، نيوزلند و ژاپن خواهد بود و اولين بازي سبك رالي است كه براي كنسولهاي نسل بعد تاييد شده است. همه شخصيت ها سلاح هاي مختلف ، سبك هاي مختلف حمله و ابرقدرت هاي مختلفي دارند.

PES همچنان در صدر بازي هاي دنيا

اگر PES 2021 رو جزو بهترين بازي هاي پلي استيشن 5 نمي آورديم، قطعا خيلي از گيمر ها و بخصوص پس باز ها ناراحت مي شدند. ركورد سريع ترين ميزان فروش كنسول بازي در آمريكا هنوز هم متعلق به پلي استيشن 5 است. اين بازي به طور انحصاري تنها براي پلي استيشن 4 ارائه شده و در هر سالي كه به بازار عرضه ميشود، ركورد فروش را ميزند. در مرحله بعدي ازشما خواسته ميشود كه دسته پلي استيشن 4 يا 5 خود را با استفاده از بلوتوث به گوشي متصل كنيد. اين امر حتي از انيميشنهاي بازي زودتر اتفاق ميافتد.حتي هر حركت از جمله راه رفتن روي سقف ساختمانها، افتادن در برف، دويدن و مخفي كاري نيز با واكنشي ويژه از طرف دسته مواجه ميشود. گادفال به جرات بهترين بازي براي ps5 در سبك looter-shooter است كه با شمشير هايي بزرگ در يك دنياي فانتزي و جادويي به جمع آوري غنايم و نبرد هاي خونين ميپردازيد. بنابراين بايد منتظر بازيهاي جديد و هيجان انگيز اين كنسول در سالهاي بعدي باشيم

بازي Demon’s Souls همچنان پيشرو

ساكنان يكي از اين مناطق،شرق هارلم ، ماهها است كه از قطع شدن جريان برق ابراز نااميدي كردهاند و تاكنون راه حل دائمي ندارند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند تا بازي Demon’s Souls بتواند جايگاهي در بين بهترين بازي هاي PS5 پيدا كند. در اين مقاله از رسانه پليرشاپ مگ، قصد داريم بهترين بازي هاي PS5 را معرفي و بررسي كنيم. لحظه به لحظه اين بازي سرشار از شادي و عشق است و همين محيط جذاب، اين بازي را تبديل به يكي از بهترين بازي هاي PS5 كرده است. كل داستان در جزيره «بلك ريف» رخ مي دهد و به نوعي مي توان گفت او در اين جزيره زنداني است. God of War به لطف يك داستان منسجم و شخصي تر درباره پدران و پسران و مبارزات روشمند، اين مجموعه را به اوج مي برد و هنوز هم سبكي را كه فرانچايز با آن شناخته شده است، حفظ ميكند.   در نسخه هاي قبلي مجموعه بازيهاي اساسينز كريد، شاهد دورههاي تاريخي مختلفي بوديم. طبق صحبت سازندگان بازي، نسخه هشتم اين مجموعه مانند نسخه هفتم از زاويه ديد اول شخص است و ادامه داستان ايتن (Ethan) را روايت مي كند. با توجه به فضاي داخلي هارد پرسرعت پي اس 5، ميتوان بين 6 تا 10 عنوان از انواع بازي پلي استيشن 5 يا پلي استيشن 4 را بر روي هارد منتقل كرد و در 2 حالت آنلاين (با امكان اتصال پي اس 5 به اينترنت) و يا آفلاين ( در اين حالت نبايد به هيچ وجه به اينترنت متصل شد) از بازي ها لذت برد. دليل اين كار كامل مشخص مي باشد كه چون بازي ها به صورت هكي است ، پس از اتصال به اينترنت ، شركت سوني به سرعت اين هك را شناسايي مي كند و بازي ها دستگاه قفل مي شد. در اين نسخه شاهد بازگشت يكي از شخصيتهاي محبوب اين سري يعني كريس ردفيلد هستيم اما به نظر ميرسد برخلاف گذشته، در اين قسمت او قهرمان هميشگي نخواهد بود.

بازي Rocket League

Rocket League يكي از منحصر به فردترين و اعتياد آورترين بازي هاي اتومبيلراني است كه مي توانيد در PS5 خود انجام دهيد. با اين حال، آنچه كه بازي را منحصر به فرد مي كند، شخصيت هاي بازي است. آنچه باعث منحصر به فرد شدن و اعتياد آورتر شدن بازي مي شود پيچ و تاب هاي آن مانند سيستم Gulag است. گرافيك فني و داستانسرايي اين بازي شگفت انگيز است و علاقهمندان به بازيهاي جهان باز بايد آن را تجربه كنند. با اين وجود، آنچه Returnal را به عنوان شگفت انگيز تبديل مي كند، المان هاي روگ لايك آن است كه لازمه آن شكست به دفعات زياد در گيم پلي و آغاز مجدد بازي است. ستارگان اين نمايش با پوشيدن لباسهاي رنگارنگ خود و استفاده ار توانايي هاي ويژه اي كه در اختيار دارند در سرزميني عجيب و راز آلود به ماجراجويي ميپردازند. نظرات بسيار مثبتي راجع به اين بازي وجود دارد كه گرافيك، گيم پلي و داستان اين بازي را تحسين ميكنند. گيم پلي بازي ممكن است آسان به نظر برسد، اما با پيشرفت شما چالش برانگيز مي شود.

بازي Fantasy Strike

Fantasy Strike  يكي ديگر از بهترين بازي هاي مبارزه اي كلاسيك است كه مي توانيد به صورت رايگان در كنسول PS5 خود بازي كنيد. اين بازي بهترين گزينه براي تجربه كردن قتلهاي حرفهاي خواهد بود و از آنجا كه تمامي مكانهاي بازي هاي هيتمن دو و يك نيز قابل انتقال به اين بازي هستند ميتوانيد هر سه بازي را در يك بازي تجربه كنيد. خوبي اين بازي اين است كه تقريباً هر شخصيتي در بازي آزاد است. خوبي بازي اين است كه به شما امكان مي دهد تا با ۱۵۰ بازيكن به يك ميدان جنگ برويد . نكته: اگر قصد داريد بازي خود را از پلي استيشن 5 به كامپيوتر يا ps4 خود انتقال دهيد بهتر است، از كابل LAN استفاده كنيد تا با مشكل متعدد در بازي ها مانند افت سرعت و لگ روبرو نشويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۰۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :